Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen alle
I går ble full dag ute og kom hjem i 20 tiden. Ikke helt ideelt for rutiner..
Sovet godt?
Startet på sandvika mens mannen var til behandling og lege. Hadde håpet at klumpen ville sove litt, men ble i stedet mange bleiebytt og bæring av han mens jeg trillet vogna med andre hånda. Skulle trodd jeg hadde lært og hatt med bæreselen, men neiHei god morgen![]()
Det ble en lang dag ja, hva drev dere på med?
Vi har sovet greit, som vanlig med mye puppinghadde ett strekk på 1,5t det var vel det beste
![]()
God morgenGod morgen alle![]()
I går ble full dag ute og kom hjem i 20 tiden. Ikke helt ideelt for rutiner..
Sovet godt?
Åå, baahh, det er altfor lite søvn :OHei god morgen![]()
Det ble en lang dag ja, hva drev dere på med?
Vi har sovet greit, som vanlig med mye puppinghadde ett strekk på 1,5t det var vel det beste
![]()
SovePlaner for dagen?
Hehe, herlig å våkne til bæsjGod morgenvåken annenhver time i natt
og sto opp til bæsj oppover rygg og strålende fornøyd baby, så det var nok litt magetrøbbel som gjorde at han våkna så ofte
![]()
Hvordan sover din nå?
Startet på sandvika mens mannen var til behandling og lege. Hadde håpet at klumpen ville sove litt, men ble i stedet mange bleiebytt og bæring av han mens jeg trillet vogna med andre hånda. Skulle trodd jeg hadde lært og hatt med bæreselen, men nei
Så dro vi inn og besøkte faren min, gikk tur og spiste middag. Kom tilbake til masse snø - rakk akkurat å måke alt bort sammen før lillegutt våknet - og da ville han ikke sove mer før klokka var 22
Ajaj, skjønner ikke hvordan du klarer det. Når han først våknet hver andre time for mat, så ble jeg helt kake :O
Planer for dagen?
Åå, baahh, det er altfor lite søvn :O
Bruker han å gå så lenge? Her er det 2-5 hver dagHehe, herlig å våkne til bæsj
Vi venter på deg nå.. Hatt litt malt i de siste flaskene, da det ikke er kommet noe siden lørdag :O
Han sovnet rundt 22, sov til 3 og så til 6. Ville stå opp litt over 7.30
Får flaske nå, var se om han sovner. I så fall må jeg ut og måke snø!
Da har du veldig lov til å være trøtt i dagIkke særlig sammenhengende nei![]()
Da har du veldig lov til å være trøtt i dag![]()
Smokk funket ikke her. Han tar den i noen minutter og spytter den ut igjen. Men fungerte som en drøm på niesen min, så vi får satse på at det gjør det for frøkna di ogSåpass ja, hørtes litt hektisk ut!![]()
Hehe skulle gjerne fått henne til å sove lenger, men jeg vet ikke hvordan man gjør det?!Vi øver litt hver dag på smokk da, kanskje det går til slutt?
![]()
Skulle til linsekontroll, men fikk telefon om at hun som styrer med det er syk, så da blir det neste tirsdag i stedetVi er snødd inneDet har kommet noe voldsomt med snø! Orker ikke ut med søskenvogn i dag rett og slett siden de ikke har måka veien så da henter mannen lillegutt i dag
![]()
Hva med dere?
hehe ja, men jeg tviler for hun vi jo ikke haSmokk funket ikke her. Han tar den i noen minutter og spytter den ut igjen. Men fungerte som en drøm på niesen min, så vi får satse på at det gjør det for frøkna di og![]()
Han hadde et par uker hvor han våknet annenhver time, men så gikk det seg til igjen - håper han fortsetter med detBruker han å gå så lenge? Her er det 2-5 hver dag![]()
Den natta ønsker jeg meg! Vi hadde det sånn en liten periode og det var toppers(kan sovne litt tidligere kanskje)
God måking![]()
Nei det skjønner jeg. Håper han sover en stundSkulle til linsekontroll, men fikk telefon om at hun som styrer med det er syk, så da blir det neste tirsdag i stedet
Skulle gjerne fått ryddet litt i huset, ser helt bombet ut.. Men sjefen er ikke like enig.
Han har akkurat sovnet, skal se om jeg får sneket meg ut - men må nok ta med meg katten som deler soveplasser til lille. Tørr ikke la dem ligge sånn hvis jeg er ute!
Hahaha, rakk ikke få på meg jakken at han slo opp med øyneneNei det skjønner jeg. Håper han sover en stund![]()
Linsekontroll ja, det er det en stund siden jeg har vært på gitt.. Er så lett å bare bestille nye linser på nett..