Skravletråd

Håper det:pSnuppa sover iallwfall mye bedre på natten sammenlignet med broren.

Ja, full fart igjen nå:pMhm, han hadde vært helt i ekstase i følge ped. leder:D:D

Grove rundstykker:)
Ah så deilig da - sier ofte jeg skal bake, men blir ikke så mye av. Lillemann sliter litt med magen, så må underholdes litt når han er våken

Så hyggelig å høre :) dinosaur er jo stas da ^-^

I dag gikk det bedre med dykkingen her , men fortsatt litt sjokkert da.
2 ganger igjen her også. Skal melde oss på nytt kurs etterpå.
Hehe, sjokkert stemmer nok for de fleste :P

Vi skal også det, satte av penger som vi fikk til jul :) kurset etter der må vi spare oss opp til, men skal gå det hvis vi starter nå :)

Ja, men snodig.. at det stod nål 5 og den typen garn, og så ble det sånn likevel. Joda, blir fornøyd. Men det blir nok hakket større enn jeg trenger :p ! Men jeg tar ikke opp alt og begynner på nytt, hehe.
Ja, rart det der.. Mamma har også vært borti sånne oppskrifter hvor du gjør akkurat det som står, og likevel blir resultatet helt annerledes :O

Men blir nok veldig fint uansett :)

Ah så deilig da - sier ofte jeg skal bake, men blir ikke så mye av. Lillemann sliter litt med magen, så må underholdes litt når han er våken

Så hyggelig å høre :) dinosaur er jo stas da ^-^

Nei ser den. På dagtid baker jeg hvis snuppa sover og så kan hun sitte en god stund i New born sete og følge med.
Ellers elsker OJ. å bake så det er gøy:D:D

Hehe, sjokkert stemmer nok for de fleste :p

Vi skal også det, satte av penger som vi fikk til jul :) kurset etter der må vi spare oss opp til, men skal gå det hvis vi starter nå :)
ja hehe. :p
Så lurt:):)
Mhm det koster en del gitt.

Nei ser den. På dagtid baker jeg hvis snuppa sover og så kan hun sitte en god stund i New born sete og følge med.
Ellers elsker OJ. å bake så det er gøy:D:D
Så greit da! Han sitter i setet når vi spiser, men ikke utover det. Blir helt krakylsk og sint :/ kan ligge en del i babygymmen, men vil helst underholdes :P

Så greit da! Han sitter i setet når vi spiser, men ikke utover det. Blir helt krakylsk og sint :/ kan ligge en del i babygymmen, men vil helst underholdes :p
Så kjedelig. Neida her trives hun i det...bedre det enn babygymmen syns hun:P
Og OJ var lik som din...artig de er så ulike:D

Så kjedelig. Neida her trives hun i det...bedre det enn babygymmen syns hun:P
Og OJ var lik som din...artig de er så ulike:D
Ja, de er små personer med preferanser og ideer :)

Vet fort hva de liker og ikke liker, for å si det sånn :P

Stakkars har vondt i magen.. Våkner, hyler og ser ut til å plages va magen.. Sover litt nå, får se om det varer eller ei

Pizzabakeren :) åpna nettopp 150 meter unna oss :P farlig nærme ;)
Ajajaj! Ja, ser den :O

Skal åpne et pizzasted her snart og. Men litt usikker på om de skal lage fra bunn eller om det blir halvfabrikata.. Hvis det blir det siste er jeg ikke like gira

Vært ute å trilla i en time. Satt vogna fra meg utafor huset. Og så våkner hun FØR jeg får låst opp døra. Happens every time :D lurer på når det blir bedre. Føler jeg fortsatt ikke får gjort noe. Nå sover hun på meg og jeg sitter pal i sofaen.

Akkurat det samme skjer her :D ikke sjans at hun sover videre når jeg stopper :P

Ja, de er små personer med preferanser og ideer :)

Vet fort hva de liker og ikke liker, for å si det sånn :p

Stakkars har vondt i magen.. Våkner, hyler og ser ut til å plages va magen.. Sover litt nå, får se om det varer eller ei
Det er helt sikkert:)

UFF Dakar søtingen:(

Her er det når mannen leser til ham. Blir helt, helt stille og veldig fokusert. Lytter og koser seg! Smelter jo helt :)
Så herlig<3<3

Back
Topp