Skravletråd

I natt: to timer sammenhengende første gangen.. så hver halvtime-time.. hjelpes hva skjer :P
Oj oj! Det var da voldsomt :O
Min har blitt litt roligere og sover litt mer igjen :) desverre på meg, så får ikke gjort noe

Oj oj! Det var da voldsomt :O
Min har blitt litt roligere og sover litt mer igjen :) desverre på meg, så får ikke gjort noe

Hehe ja syns det var litt voldsomt :P

Det er jo bra da, sover på deg på dagen? Det gjør hun her og :P tar en lur i vogna når vi henter i bhg da som regel :)

Hehe herlig, men da ville jeg nok heller sovet :p skikkelig dårlige netter her nå gjeeeeeeeesp :p

Åh så gøy da! Her er også pølser poppis :p
Åhh huff da:/ Hvordan er nettene nå?

Kan ikke si jeg er like glad i pølser selv men:P

Blæhh blir ikke didrikson dress flere ganger her i alle fall.. Storebror fikk jo hull i den og den tåler lite vann. Kan ikke skjønne at den ble best i test.. Tok kontakt der jeg kjøpte den, jo de kunne sende meg en lapp til å sette på :p jey :p haha.. nei får holde oss til polarn o pyret og reima, de er vi veldig fornøyd med!!
Hørt flere som er misfornøyd med den.

I tillegg begynner det å bli trangt i senga :p Hun er så stor nå hehe.. Så jeg har ligget litt rart og har vondt i hodet og nakken.. Beklager altså, nå ble det mye klaging!! hehe :)
Helt innafor å klage litt. :)

Er blanding. Litt sjokka, gråter akkurat idet han kommer opp, men tar 5sek maks før alt er greit igjen
Hihi. Ok.
Her har aldri vært noe gråt...men ser sjokkskadet ut og meeeeget skeptisk:P Og kommer med sinnaleppen haha:P
I går syns jeg nesten det var for mye dykk...så vi tok ikke alle...

Ohh Nice...gratis frakt på kappahl i dag + 25% på alle barnebukser om man er medlem...yay...må innom å se.
newbie har jo så mye lekkert.

Hei alle :D vi har sovet ganske godt i natt :) veldig deilig :D fremdeles flere matinger, men fikk en langøkt med soving og det merkes godt ;)

Skal til naprapat i dag og jeg gleder med noe sinnsykt! Selv om det sikkert blir ganske vondt :P

I ettermiddag kjører vi på fjellet. I morgen blir kjøkkenet på hytta levert. Spennende!

Ha en fin dag :D

Hei alle :D vi har sovet ganske godt i natt :) veldig deilig :D fremdeles flere matinger, men fikk en langøkt med soving og det merkes godt ;)

Skal til naprapat i dag og jeg gleder med noe sinnsykt! Selv om det sikkert blir ganske vondt :p

I ettermiddag kjører vi på fjellet. I morgen blir kjøkkenet på hytta levert. Spennende!

ÅHH,så godt med mer søvn:D
Lykke til:)

God tur...så spennende med kjøkken. Fra hvor:)?

ÅHH,så godt med mer søvn:D
Lykke til:)

God tur...så spennende med kjøkken. Fra hvor:)?
Ja, utrolig hva 4 timer gjør :D

Fra ikea :) de hadde plukk, pakking, kjøring og det blir bært inn i hytta for 2500 kr! Da snakker vi fra hovedlageret i Sverige og til ei fjellbygd i midt-Norge :D himmel, så mye tid og krefter vi sparer på det :P
Og kult kjøkken da self ;) nesten helt svart farge :D

Skal til naprapat i dag og jeg gleder med noe sinnsykt! Selv om det sikkert blir ganske vondt :p

Så deilig da :)
Du som skal til naprapat? Lykke til :)

oi så spennende med kjøkken :D

Ja, utrolig hva 4 timer gjør :D

Fra ikea :) de hadde plukk, pakking, kjøring og det blir bært inn i hytta for 2500 kr! Da snakker vi fra hovedlageret i Sverige og til ei fjellbygd i midt-Norge :D himmel, så mye tid og krefter vi sparer på det :p
Og kult kjøkken da self ;) nesten helt svart farge :D

Har mye å si ja:D:D

Ikea har kommet seg veldig på kjøkken,så mye lekkert der:):)

i natt først 2 timer og så hver time eller halvtime etter det :eek:

Hehe nei ikke jeg heller, men det er greit i blant :p
ååhh guuud det er ofte...:eek:pupp hver gang?
Jaja da vet jeg det :p Kjøpte den fordi den kom godt ut i test! men nei.. blir ikke den igjen :p
skal du ha vårdress eller har du?:)
hehe ja kanskje i blant :) deilig sol i dag da :D
Så bra..her snør det!
Tøft :D her har hun newbie body i dag :)
hihi mye søtt:D:D

Back
Topp