Oj oj! Det var da voldsomt :OI natt: to timer sammenhengende første gangen.. så hver halvtime-time.. hjelpes hva skjer![]()
Min har blitt litt roligere og sover litt mer igjen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oj oj! Det var da voldsomt :OI natt: to timer sammenhengende første gangen.. så hver halvtime-time.. hjelpes hva skjer![]()
Oj oj! Det var da voldsomt :O
Min har blitt litt roligere og sover litt mer igjendesverre på meg, så får ikke gjort noe
Åhh huff da:/ Hvordan er nettene nå?Hehe herlig, men da ville jeg nok heller sovetskikkelig dårlige netter her nå gjeeeeeeeesp
Åh så gøy da! Her er også pølser poppis![]()
Hørt flere som er misfornøyd med den.Blæhh blir ikke didrikson dress flere ganger her i alle fall.. Storebror fikk jo hull i den og den tåler lite vann. Kan ikke skjønne at den ble best i test.. Tok kontakt der jeg kjøpte den, jo de kunne sende meg en lapp til å sette påjey
haha.. nei får holde oss til polarn o pyret og reima, de er vi veldig fornøyd med!!
Helt innafor å klage litt.I tillegg begynner det å bli trangt i sengaHun er så stor nå hehe.. Så jeg har ligget litt rart og har vondt i hodet og nakken.. Beklager altså, nå ble det mye klaging!! hehe
![]()
Hihi. Ok.Er blanding. Litt sjokka, gråter akkurat idet han kommer opp, men tar 5sek maks før alt er greit igjen
Hei allevi har sovet ganske godt i natt
veldig deilig
fremdeles flere matinger, men fikk en langøkt med soving og det merkes godt
Skal til naprapat i dag og jeg gleder med noe sinnsykt! Selv om det sikkert blir ganske vondt
I ettermiddag kjører vi på fjellet. I morgen blir kjøkkenet på hytta levert. Spennende!
Ha en fin dag![]()
Ja, utrolig hva 4 timer gjørÅHH,så godt med mer søvn
Lykke til
God tur...så spennende med kjøkken. Fra hvor?
Åhh huff da:/ Hvordan er nettene nå?
Kan ikke si jeg er like glad i pølser selv men![]()
Jaja da vet jeg detHørt flere som er misfornøyd med den.
hehe ja kanskje i blantHelt innafor å klage litt.![]()
TøftOhh Nice...gratis frakt på kappahl i dag + 25% på alle barnebukser om man er medlem...yay...må innom å se.
newbie har jo så mye lekkert.
Hei allevi har sovet ganske godt i natt
veldig deilig
fremdeles flere matinger, men fikk en langøkt med soving og det merkes godt
Skal til naprapat i dag og jeg gleder med noe sinnsykt! Selv om det sikkert blir ganske vondt
I ettermiddag kjører vi på fjellet. I morgen blir kjøkkenet på hytta levert. Spennende!
Ha en fin dag![]()
Ja, utrolig hva 4 timer gjør
Fra ikeade hadde plukk, pakking, kjøring og det blir bært inn i hytta for 2500 kr! Da snakker vi fra hovedlageret i Sverige og til ei fjellbygd i midt-Norge
himmel, så mye tid og krefter vi sparer på det
Og kult kjøkken da selfnesten helt svart farge
![]()
ååhh guuud det er ofte...i natt først 2 timer og så hver time eller halvtime etter det
Hehe nei ikke jeg heller, men det er greit i blant![]()
skal du ha vårdress eller har du?Jaja da vet jeg detKjøpte den fordi den kom godt ut i test! men nei.. blir ikke den igjen
![]()
Så bra..her snør det!hehe ja kanskje i blantdeilig sol i dag da
![]()
hihi mye søttTøfther har hun newbie body i dag
![]()
heldiggrisVaskehjelp her nå...![]()