Skravletråd

Her er det veldig opp og ned. Noen ganger kan han sove seg igjennom alt, andre så er det umulig å ha ham i vognen. Men greit så lenge jeg bærer rundt på ham - så begynt å ta med bæreselen når vi skal ut :)
Ja, har den alltid med (eller, close caboo), men orket ikke å bruke den :p er jo tusen grader i butikkene hehe. Sovnet 10 min før hjemreisen da ;)

Ja, har den alltid med (eller, close caboo), men orket ikke å bruke den :p er jo tusen grader i butikkene hehe. Sovnet 10 min før hjemreisen da ;)
Ja, vannvittig varmt - og er jo ikke spesielt kalde disse små trollene våre :P men koselig å ha ham så nært, synes jeg

Ja, er nok lettere når man triller dit :)
Vi må kjøre og da våkner han stort sett når han flyttes ut av bilen :P

Men når vi skulle til svigermor sov han på toget til Gardermoen, på flyplassen og nesten hele flyturen på 50min :P var semivåken ved bleiebytt bare :D

Oi! For en drømmereise :D

Oj! Flink du er - blir jo kjempestilig :)
Takk :) teppet så finere ut i virkeligheten og, blir spennende å se hvordan det blir og hvor stort det blir når de andre fargene kommer på plass! Er fersken, lys grå og gammelrosa igjen. Og hvit til slutt.

Synes det er kjekt med litt farger, jeg har en tendens til å kjøpe jordfarger og grått/hvitt, så slår til med litt sånt innimellom hehe.

Takk :) teppet så finere ut i virkeligheten og, blir spennende å se hvordan det blir og hvor stort det blir når de andre fargene kommer på plass! Er fersken, lys grå og gammelrosa igjen. Og hvit til slutt.

Synes det er kjekt med litt farger, jeg har en tendens til å kjøpe jordfarger og grått/hvitt, så slår til med litt sånt innimellom hehe.
Gleder oss til å se ferdig resultat! Synes det er desto mer imponerende når jeg selv ikke klarer å strikke ferdig en vott jeg startet på før jul :O

Morsomt med farger ja - fikk for knallrosa sist :P

Ja, var absolutt heldige den dagen - hadde tatt med meg diverse i tilfelle turen skulle bli problematisk, men fikk jo over alle forventninger :)

Tror nok det blir litt tøffere i sommer med en på 7/8mnd :P

Ja, ser frem til det :P det blir gøy til sommer - å høre om hvordan det går å reise med en liten en ;)

Er det noen av dere som har "mine første år" bok? Jeg har begynt på min, og har kommet til familietre siden. Men, jeg skjønner ikke hvordan jeg skal fylle det ut :/ er det ammetåka eller?? Noen som skjønner?? Heh..

ImageUploadedByBV Forum1456300078.122541.jpg

Er det noen av dere som har "mine første år" bok? Jeg har begynt på min, og har kommet til familietre siden. Men, jeg skjønner ikke hvordan jeg skal fylle det ut :/ er det ammetåka eller?? Noen som skjønner?? Heh..

Vis vedlegget 163223
Hmmm.. Den var litt spesiell.
Lagde var egen vi da (en del klipp og lim)

Back
Topp