Skravletråd

Er litt samme her.. Ellers føler meg at mannen og jeg han forskjellig terskel på hvor lenge han skal kunne sutre/gråte, så blir gjerne at jeg reagerer først (han er flinkere til å gjøre det nå anbefalte, dvs prate litt med ham når han ikke er fornøyd og 'være med ham i følelsen' for ham trøster)
Hvilken anbefaling er det? Prate før vi tar opp? Jeg reagerer også først.. Sambo "skal bare" gjøre ferdig det han holder på med ;)

De er jo bare små enda, så det er ikke så rart at din vil være sammen med dere :P
Så kult at dere har begynt med fransk! Jeg har planer om å lære min litt tegnspråk :)
Stilig med tegnspråk! Du var tolk? Husker vi hadde noen som lærte oss det litt på biblioteket da jeg var liten, har glemt det meste..

Men fransk er jo greit å få med seg, da vi har en del familie der :)

Hvilken anbefaling er det? Prate før vi tar opp? Jeg reagerer også først.. Sambo "skal bare" gjøre ferdig det han holder på med ;)
Det var på helsestasjonen, når de snakket om kurset (sikkerhetssirkelen) - de anbefalte å la babyene føle litt på følelsene sine, vite at det var greit å være lei seg, sint, urolig. Så hvis de sutrer, svare dem (typ 'ja, nå skjønner jeg at det ikke er helt greit. Huff, ja dette var kjedelig' osv) for man plukker dem opp

her har snuppa sovet 45 min til sammen i dago_O
Ajaj, da sover hun vel godt i natt :)

Min har også hatt heller lite søvn - og nå blir han lettere overstimulert med de to litt hypre søskenbarna hans som synes det er stas med besøk :P

Ajaj, da sover hun vel godt i natt :)

Min har også hatt heller lite søvn - og nå blir han lettere overstimulert med de to litt hypre søskenbarna hans som synes det er stas med besøk :p
Håper på det:)Selvom det nødvendigvis ikke betyr det da:p
Hehe gammel er de da

Stilig med tegnspråk! Du var tolk? Husker vi hadde noen som lærte oss det litt på biblioteket da jeg var liten, har glemt det meste..

Men fransk er jo greit å få med seg, da vi har en del familie der :)
Er tolk ja :) er som med alle andre språk, hvis man ikke bruker det så glemmer man det :P

Det var på helsestasjonen, når de snakket om kurset (sikkerhetssirkelen) - de anbefalte å la babyene føle litt på følelsene sine, vite at det var greit å være lei seg, sint, urolig. Så hvis de sutrer, svare dem (typ 'ja, nå skjønner jeg at det ikke er helt greit. Huff, ja dette var kjedelig' osv) for man plukker dem opp
Tror kanskje jeg gjør det ubevisst :) eller sier det samtidig som jeg tar opp o.l :)
Mini prater ihvertfall veldig mye :P hadde fysio på besøk i dag og hun ble litt satt ut og glemte hva hun skulle si, fordi han prata høyt og mye med henne :P

Håper på det:)Selvom det nødvendigvis ikke betyr det da:p
Hehe gammel er de da
De er 6 og 9 - synes det er festlig med baby i hus, men tar ikke helt det at han trenger litt mer ro for å få sove :P så han har snoozet i 10min,ikke mer

Håper det ja :D Bør jo funke :P Nja nå har den vel ligget et par år i en skuff hehe :)
Må teste den ut litt før jeg uttaler meg. Mulig vi testa den mens den var kald etter å ha vært ute, men da viste den en grad kaldere på meg enn rektalt. Men når den fikk vært i romtemp en stund først virket det mer riktig:)

Tror kanskje jeg gjør det ubevisst :) eller sier det samtidig som jeg tar opp o.l :)
Mini prater ihvertfall veldig mye :P hadde fysio på besøk i dag og hun ble litt satt ut og glemte hva hun skulle si, fordi han prata høyt og mye med henne :P
Hehe, så kult! Min har sine stunder, men er ikke med alle :P

Koselig kurs i alle fall, vet ikke om d et tilbys på deres hs?

Hehe, så kult! Min har sine stunder, men er ikke med alle :P

Koselig kurs i alle fall, vet ikke om d et tilbys på deres hs?
Har ikke hørt om det, men skal sjekke :)

Mini var stuptrøtt og sovna i senga si for en time siden :) tror jeg bør legge meg snart jeg også, så jeg får noen timer sammenhengende :P

her har snuppa sovet 45 min til sammen i dago_O

Ah, samme her :s føler jeg har amma i hele dag.. Og sist natt.. Tok kvelden etter ett bad kl 20.30.. Så får se hvor lenge hun sover.. I natt fikk jeg en liten time på øyet før det var mattid.. Håper både min og din sover så det suser i natt ;)

Titter innom en tur før natta:) blitt lite aktivitet fra meg siste tiden da andre ting tar opp tiden:) koser meg så masse vesla som utvikler seg i ett tempo det er vanskelig å holde følge med;)

Forkjøla! Hoster og har feber. Lille er også tett i nesa, storesøster og.
Og her er det dåp om halvannen uke, og jeg har ikke ordna noenting! Annet enn å be folk lage kaker :p
Skal ikke være så mange, men hadde lønnet seg å starte med pynten etc.

Forkjøla! Hoster og har feber. Lille er også tett i nesa, storesøster og.
Og her er det dåp om halvannen uke, og jeg har ikke ordna noenting! Annet enn å be folk lage kaker :p
Skal ikke være så mange, men hadde lønnet seg å starte med pynten etc.
Huff da. Ønsker dere alle god bedring :)

Back
Topp