det er så koseligJa hørte masse fuglekvitter i sta![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
det er så koseligJa hørte masse fuglekvitter i sta![]()
Jada, får bruke i grøt og fruktmoserHehe kjekt å ha..![]()
ingenting her i dag dessverre.Håper på noe gøy i posten i dagI går kom det 3d-sommerfugler og latex tulipaner
![]()
![]()
ja når de ikke godtar cmv pos. på Hus så visste jeg jo det bare var ca. 50%sjanse...Så dumt damen det er jo kjempebra at du prøvde
![]()
ingenting her i dag dessverre.
Hvordan er de tulipanene?
Samme herNei det er ikke noe hyggelig det hellerVi har +4 og sol, føles som vår
![]()
Hva er cmv virus?Jeg kan ikke donere melk
Hadde det cmv-virus i kroppen.
Men men...jeg har prøvd i alle fall...![]()
Ååå fysjVar en som spydde i det jeg leverte i bhg i daguææ vil ikke ha omgangssyke i hus!!
Ser de ekte ut lissomFine!![]()
Cytomegalovirus (CMV) er et DNA-virus i gruppen herpesvirus. Infeksjon med CMV er i de fleste tilfeller asymptomatisk, men kan føre til en mononukleose-lignende tilstand. 80 % av befolkningen har hatt infeksjonen innen de når voksen alder.Hva er cmv virus?
Synd, men tanken var god da![]()
![]()
Hva er cmv egentlig? Hehe jaja kjekt i fryseren også daja når de ikke godtar cmv pos. på Hus så visste jeg jo det bare var ca. 50%sjanse...
nå har jeg mye fryst da iallefall![]()
Da lærte jeg noe nytt i dag ogsåCytomegalovirus (CMV) er et DNA-virus i gruppen herpesvirus. Infeksjon med CMV er i de fleste tilfeller asymptomatisk, men kan føre til en mononukleose-lignende tilstand. 80 % av befolkningen har hatt infeksjonen innen de når voksen alder.
Etter primær infeksjon blir viruset liggende latent i kroppen, og kan føre til senere infeksjoner. Ved akutt infeksjon blir CMV skilt ut i urin, spytt, brystmelk og vaginalsekreter, og sekresjon av viruset kan pågå periodisk i flere år. Naturlig overføring er via spytt eller seksuell kontakt, men blodoverføring og organtransplantasjon kan også overføre CMV.
Sånn slipper jeg forklare.Som du ser så har de fleste det...
Når de var på min alder var det visst ca. 50%....så visste jo sjansen for å ikke donere melk var rimelig stor...
Riksen og ahus godtar imidlertid givere som er cmv pos, men da gir de ikke denne melken til de aller minste.
Oi oi det er jo knallbra3 mnd kontroll unnagjortnå er det bare å vente og se om det kommer noen reaksjon på vaksinene..
Lagt på seg 515 g på 15 dager
Nå: 5115 g, 58 cm og hodeomkrets på 40![]()
Ja virkeligÅåå fysjhåper dere slipper det!
Cytomegalovirus (CMV) er et DNA-virus i gruppen herpesvirus. Infeksjon med CMV er i de fleste tilfeller asymptomatisk, men kan føre til en mononukleose-lignende tilstand. 80 % av befolkningen har hatt infeksjonen innen de når voksen alder.Hva er cmv egentlig? Hehe jaja kjekt i fryseren også da![]()
Det er jo alltid braDa lærte jeg noe nytt i dag også![]()