Ja enigSyns det er greit å ha litt tid alene på morgenkvisten om mulig. Spise i ro og fred er ikke så ofte liksom![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja enigSyns det er greit å ha litt tid alene på morgenkvisten om mulig. Spise i ro og fred er ikke så ofte liksom![]()
Hehe kjekt å ha..Ja var det når jeg har så mye mm.
Men da vet jeg det ikke går i alle fall...
Nå har vi mye mm. i frysen i alle fall![]()
Her tok det ca en uke før hun var bra igjen! Håper hun blir bedre hos deg snart og! Er ikke noe stas når disse små ikke er i form![]()
Aner ikkeNeida hihimiddag i dag da?
Så dumt daJeg kan ikke donere melk
Hadde det cmv-virus i kroppen.
Men men...jeg har prøvd i alle fall...![]()
Aner ikkehvis pappa skal ta med eldste på skirenn så spiser vi sikkert der. Men jeg vet ikke enda. Tror han syns det er gøy, og jeg har jo ikke mulighet når mannen ikke er hjemme.
Dere da?
Det var visst avlyst pga for lite snøDet hørtes gøy ut ja, har dere mye snø?
I dag blir det tandoori som vi egentlig skulle hatt på søndag![]()
Så dumt da :/ men tanken var finJeg kan ikke donere melk
Hadde det cmv-virus i kroppen.
Men men...jeg har prøvd i alle fall...![]()
Usj :/ håper at dere slipper det!!Var en som spydde i det jeg leverte i bhg i daguææ vil ikke ha omgangssyke i hus!!
Det var visst avlyst pga for lite snøså det minker! Hos dere?
Åå det hadde vi i gårhehe
Var en som spydde i det jeg leverte i bhg i daguææ vil ikke ha omgangssyke i hus!!
Uff ja håper virkelig detUsj :/ håper at dere slipper det!!
Ja før spiste vi det hele tidenHihi ja det er kjempegodt, veeeeldig lenge siden vi har hatt det.
Nja det snødde i går, men nå er det meste borte igjenHeldigvis synes jeg, er så drittlei vinter
![]()
Ja håper det! Eldste hadde det jo like etter minste var født. Ikke gøy! Usj, alle eller? Har virkelig ikke lyst på detÅ nei uff.. Håper dere slipper unna! Hadde det jo nettopp her, det er så grusomt!
Ja før spiste vi det hele tiden
Hehe ja jeg er og lei vinter. Men sånn det er nå er ikke triveligbare is og vann overalt
![]()
Ja hørte masse fuglekvitter i staNei det er ikke noe hyggelig det hellerVi har +4 og sol, føles som vår
![]()
Ja håper det! Eldste hadde det jo like etter minste var født. Ikke gøy! Usj, alle eller? Har virkelig ikke lyst på det![]()