Skravletråd

Jeg som var så urolig i går fordi han ikke hadde bæsjet på 4dager?fikk en stor bleie i går og igjen en i dag :D Win!

Ikke stort, skulle på barseltreff men det ble ikke noe av for ingen kunne plutselig :P Så vi surrer nok bare hjemme til vi skal hente i barnehagen tenker jeg :)
Åå så kjedelig. Deilig med hjemmedag og, men godt å ut å lufte hodet også:) hvordan er det med vesla da, fortsatt glad i å sove på deg?:)

Var visst opp og stå for oss. Var ikke snakk om å sove lenger :P

Åå så kjedelig. Deilig med hjemmedag og, men godt å ut å lufte hodet også:) hvordan er det med vesla da, fortsatt glad i å sove på deg?:)

Jepp, hehe.. Sover kun på meg på dagen! Hender hun dupper av i vippestolen når vi spiser middag :)Sover gjerne litt i vogn når vi henter til barnehagen, men hun syns det er for langt å gå så som regel blir det hylekonsert på vei hjem :eek: Ikke så enkel med soving den frøkna her :p men hun sover heldigvis om natten og det er jo det viktigste! :)

Hva skal dere i dag da?

Hei og god morgen, håper dere har sovet godt :) Det har vi, selv om snuppa har blitt forkjøla med hoste og snørring.. Bahh.. Så glad for mer sykdom nå.. neeeeiiii.. :P uff..

Hei og god morgen, håper dere har sovet godt :) Det har vi, selv om snuppa har blitt forkjøla med hoste og snørring.. Bahh.. Så glad for mer sykdom nå.. neeeeiiii.. :P uff..
God morgen :)

Sovet godt her og :) i dag er det ingen planer. Vurderer å telle en tur, selv om det er lot trist vær..

DerE da ?

Random post, men blææææ er dere fornøyd med didrikson dressen? Syns den blir så fort våt og nå har jeg vaska den og så er det hull på kneet!! :o
Hæ? Lever den inn !.. Mi vill helst ikke bruke dressen sin men hun har aldri blitt våt i den :/

Hæ? Lever den inn !.. Mi vill helst ikke bruke dressen sin men hun har aldri blitt våt i den :/

Vet ikke om han bader i søledammer eller hva som er greia jeg.. I går kom den hjem som en eneste gjørmeklump :P (noe jeg egentlig ikke helt skjønner hvordan han har fått til for det er jo minusgrader??)
Har sendt mail til der jeg kjøpte den, får se hva de svarer da!

Back
Topp