nope det er sant.Helt santer bare for p koble av men det er ikke så lett alltid å finne tid til
![]()
jeg ble ferdig med noen sokkker i går kveld..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
nope det er sant.Helt santer bare for p koble av men det er ikke så lett alltid å finne tid til
![]()
Herlig danope det er sant.
jeg ble ferdig med noen sokkker i går kveld..
GledeJeg som var så urolig i går fordi han ikke hadde bæsjet på 4dager?fikk en stor bleie i går og igjen en i dagWin!
Åå så kjedelig. Deilig med hjemmedag og, men godt å ut å lufte hodet ogsåIkke stort, skulle på barseltreff men det ble ikke noe av for ingen kunne plutseligSå vi surrer nok bare hjemme til vi skal hente i barnehagen tenker jeg
![]()
Hurra for bæsjJeg som var så urolig i går fordi han ikke hadde bæsjet på 4dager?fikk en stor bleie i går og igjen en i dagWin!
Ser man detJeg som var så urolig i går fordi han ikke hadde bæsjet på 4dager?fikk en stor bleie i går og igjen en i dagWin!
God morgenGod morgenda har vesla spist første runde og sover igjen
![]()
Yes stemmer. Skal være gave da med matchende votter tilHerlig dabarnesokker?
![]()
Gledehehe rart hva man kan bli glad av men
![]()
Åå så kjedelig. Deilig med hjemmedag og, men godt å ut å lufte hodet ogsåhvordan er det med vesla da, fortsatt glad i å sove på deg?
![]()
God morgenHei og god morgen, håper dere har sovet godtDet har vi, selv om snuppa har blitt forkjøla med hoste og snørring.. Bahh.. Så glad for mer sykdom nå.. neeeeiiii..
uff..
Så kjektYes stemmer. Skal være gave da med matchende votter til![]()
Hæ? Lever den inn !.. Mi vill helst ikke bruke dressen sin men hun har aldri blitt våt i den :/Random post, men blææææ er dere fornøyd med didrikson dressen? Syns den blir så fort våt og nå har jeg vaska den og så er det hull på kneet!!![]()
Hæ? Lever den inn !.. Mi vill helst ikke bruke dressen sin men hun har aldri blitt våt i den :/