Skravletråd

Lite igrunn:) får besøk av svigerinna mi med baby strax tror jeg:) du da?

Ikke stort, skulle på barseltreff men det ble ikke noe av for ingen kunne plutselig :P Så vi surrer nok bare hjemme til vi skal hente i barnehagen tenker jeg :)

Bestilt to bøker på biblioteket til storebror :) Håper de kommer fort da :)

Kaptein supertruse og Gutta i trehuset! Håper det blir populært :) Har fått de anbefalt i alle fall :)
Høres morsomt ut :)

Er veldig mange fine barnebøker, men de jeg husker best var de om Emil :P og Pippi

Hvis det er pga sykdom er det vel likegreit

Kom du deg forresten tilbake i fbgruppen ? Er treff via dem på fredag kl 12 i Oslo

De skulle se på det, har ikke kommet inn ennå i alle fall :) Håper jeg får lov da :D

Det er sant. Litt usikker på om snuppa er i form også for hun hadde en fryktelig merkelig gulp i går. Mannen gikk å bar på henne og hun sov, men plutselig brakk hun seg to ganger og det fosset ut melk. Sånn skikkelig SPLÆSJ på gulvet, en stor dam..
Usikker på om hun gulpet eller kastet opp :/ Hun har fremdeles ikke stått opp så jeg har ikke kunnet se an formen heller. (men hun pleier ikke sove så lenge, så kanskje det i seg selv sier at hun ikke er helt i form?)

Høres morsomt ut :)

Er veldig mange fine barnebøker, men de jeg husker best var de om Emil :p og Pippi

Ja de leste vi også :D Mange fine :) Vet de leser brødrene løvehjerte i lunsjen på skolen nå, den syns han også er spennende :)

De skulle se på det, har ikke kommet inn ennå i alle fall :) Håper jeg får lov da :D

Det er sant. Litt usikker på om snuppa er i form også for hun hadde en fryktelig merkelig gulp i går. Mannen gikk å bar på henne og hun sov, men plutselig brakk hun seg to ganger og det fosset ut melk. Sånn skikkelig SPLÆSJ på gulvet, en stor dam..
Usikker på om hun gulpet eller kastet opp :/ Hun har fremdeles ikke stått opp så jeg har ikke kunnet se an formen heller. (men hun pleier ikke sove så lenge, så kanskje det i seg selv sier at hun ikke er helt i form?)
Får satse på det :)

Huff, stakkars lille kroppen :/ ikke enkelt å si nei.. Her er det litt hipp som happ med søvn. Noen dager sover han nesten ikke, andre så er han så vidt våken..

Bedre å ta hensyn til form da ja.
Tenker i alle fall å ta turen, stanse innom jobben først og :)

Får satse på det :)

Huff, stakkars lille kroppen :/ ikke enkelt å si nei.. Her er det litt hipp som happ med søvn. Noen dager sover han nesten ikke, andre så er han så vidt våken..

Bedre å ta hensyn til form da ja.
Tenker i alle fall å ta turen, stanse innom jobben først og :)

Hyggelig å treffe andre med småbarn! Særlig hvis de bor i nærheten :)

Nei ikke så greit. Var oppe å titta på henne nå og hun sover så godt. Vil ikke vekke henne :)

Hyggelig å treffe andre med småbarn! Særlig hvis de bor i nærheten :)

Nei ikke så greit. Var oppe å titta på henne nå og hun sover så godt. Vil ikke vekke henne :)
Er jo greit når de sover litt lengre og, da - ønsker henne god bedring, i alle fall :)

Ja greit å kunne møte litt andre med babyer i samme alder og :P men tror de fleste som kommer bor nærmere deg faktisk :)

Er jo greit når de sover litt lengre og, da - ønsker henne god bedring, i alle fall :)

Ja greit å kunne møte litt andre med babyer i samme alder og :p men tror de fleste som kommer bor nærmere deg faktisk :)

Takk!
Åh gjør de? :)

La ut et bilde på bildetråden, hehe må le av de dyra noen ganger..

Skulle det for ett år siden, men var da karantene pga ma . Så ble jeg gravid og da vil de helst at du skal holde på blodet selv ;)
Ahh sånn ja.

Det var veldig greit der oppe, nå blir det spennende å se om jeg blir godkjent eller ei...

Back
Topp