Hehehekan være med på den
men tar heller en lengre vinter og fantastisk sommer, enn at det blir varmt fort og crappy sommer
![]()
Hehe det er sant da! I fjor følte jeg vi ikke hadde sommer mer enn to dager da vi var på hytta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehehekan være med på den
men tar heller en lengre vinter og fantastisk sommer, enn at det blir varmt fort og crappy sommer
![]()
StiligAlltid spennende med den veiingenVi skal om en uke
(3 mnd kontroll)
Ja håper detUff håper de får stå i fred![]()
Stilighuff, tiden går så fort :O
Vi skal inn for vaksine den 9.2 og så er vel 3mnd kontrollen rett rundt hjørnet (han blir 3mnd den 14)
Planer i dag da?Ja håper det![]()
Nei, rekken vår med vinnere stanset her :/Ikke noen fra nov som vant noe i januar?
Nei, rekken vår med vinnere stanset her :/
2015 var vårt år, enkelt og greit![]()
Hva er vel bedre enn å bruke dagen på litt mary kay utfordringerhehe. Godt med litt "jobb" som ikke er jobb. Hehe
Ja. Godt å ha noe å gjøre men ingen krever noe . HeheGodt hvis du koser deg med det![]()
Tipper book at vi vinner igjen jaHihi kan jo komme i senere mndMen vi blir vel ikke like aktive med småtroll i hus. I alle fall ikke når det ikke er noe skravlemål!
Så kjedelig da :/ alle avlyste?Blir visst ikke noe treff i dag likevel..
Ja. Godt å ha noe å gjøre men ingen krever noe . Hehe
Så kjedelig da :/ alle avlyste?
Ja. Gjør det. Jeg har 50% fortjeneste på salgethehe sant dettjener du noe på det da?
Ja. Gjør det. Jeg har 50% fortjeneste på salget![]()
Ja veldig. Skal redusere stillingen min når jeg begynner i jobb igjen og har da i Første omgang en dag med vesla I ukaDet kommer godt med![]()