Skravletråd

Hva skal jeg foreta meg idag tro? :)

God morgen :D

Her er ungene levert, har handlet , dusjet å sløver nå med en serie ;) skal ikke gjøre mere for kroppen er rett p slett kaputt fortiden :/

God morgen :) da har vesla nettopp spist for første gang siden hun sovnet kl 1:) sovner snart igjen:D

Her er ungene levert, har handlet , dusjet å sløver nå med en serie ;) skal ikke gjøre mere for kroppen er rett p slett kaputt fortiden :/
God morgen på dere:):)
God morgen :)

Har egentlig ikke foretatt meg så mye ennå. Har stått opp og pumpet litt, siden plutten ikke var spesielt mer sulten (spiste 6 og 8, drøyer visst litt med neste måltid). Tenkte jeg skulle fryse ned litt mm til lørdag, hvor han skal være noen timer hos foreldrene mine. Men tror mamma jobber, så blir aften men bestefar :P

Godt du lytter til kroppen og roer ned når du kan:):)
Jeg klarer ikke det tror jeg:eek::p

Måtte ha disse hihi.. syns de var så søte :) Olaf er kul :D De var ikke spesielt billige da :P

s-l500.jpg

også en sånn her 2-tall i sølv :D

s-l1600.jpg

Ikke bursdag på lenge egentlig, men det er jo gøy å planlegge :D

Ja, hihi. Var til svigermor som skulle ha klubb i går.

Veldig greit også. Jaggu mye klær.
Synd ikke snuppa kan bruke alt etter storebror:p Blir litt voldsomt å ta på hun skjorter for eks haha

Huff ja...dere har hatt mye sykdom nå.
håpe han snart er frisk. god bedring

Må være vanskelig å ikke smake på selv.. haha.. :P

Hehe ja samme her da, en del som ikke passer på jente :P Men mye går jo bra :D

Takk for det :) Har vært litt mye nå ja.

Hva skal dere i dag?

Back
Topp