Skravletråd

God morgen og god mandag alle sammen!

Har en grei natt her, lille sovnet rundt 10, fikk en flaske når vi lar oss rundt midnatt - verket ham akkurat for å spise litt (veldig trykk i ene puppen) og han sover videre

Formen er noe bedre enn i går, blir spennende å se når vi skal stå opp :P
Høres bra ut det :) bra formen er i bedring:)

Blir fort sånn! Koselig med besøk da :) har prøvd å få til å treffe ene venninna mi som fødte litt før meg i en evighet men enten er de syke eller så er vi :o gleder meg til vår og sommer og mindre sykdom :D
Åååh sykdom altså:( får håpe dere får hilst på hverandres babyer snart:D

Måtte flytte på henne.. Og da var hylingen igang. Er det bare jeg som har baby som ikke sover?
Hun sover på puppen på dagen, aldri for seg selv annet enn litt i vogn noen ganger, men kun om jeg triller ute. Våkner det sekundet det stopper. Gleder meg litt til hun kan sove litt alene :P

Middag i dag? Må finne på noe kjapt for storebror har fotball :)

Hun sover på puppen på dagen, aldri for seg selv annet enn litt i vogn noen ganger, men kun om jeg triller ute. Våkner det sekundet det stopper. Gleder meg litt til hun kan sove litt alene :p
Uff, slitsomt :) ! Har dine andre vært sånn?

Har en Max uheldig gutt som havnet i kryssilden i dag :( fikk en "snøball" midt i øye å fikk en rift :( så NP er det salve å lapp resten av uka :/
Han har veldig vondt stakars, å i tillegg er han redd for at de skal erte han Pga dette. Har tatt det opp med læreren da å hun skal gi klar besjeling i morgen

Har en Max uheldig gutt som havnet i kryssilden i dag :( fikk en "snøball" midt i øye å fikk en rift :( så NP er det salve å lapp resten av uka :/
Han har veldig vondt stakars, å i tillegg er han redd for at de skal erte han Pga dette. Har tatt det opp med læreren da å hun skal gi klar besjeling i morgen
Huff da, høres ikke godt ut. Men lapp over øye er stilig det da - kan lage en piratlapp eller med rødt kryss som i kill bill :P

Back
Topp