Åh så deiligFor første gang har mini sovet natten igjennom, ikke engang avbrutt av mating! Utrolig hva syv timer sammenhengende søvn gjør med kroppen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh så deiligFor første gang har mini sovet natten igjennom, ikke engang avbrutt av mating! Utrolig hva syv timer sammenhengende søvn gjør med kroppen![]()
Lys våken jammen :/ det er ikke foreldrene nåHuff da :/ vondt i magen eller bare ikke trøtt?
God morgen og god helg til deg ogsåBenytter anledningen for å si god morgen og god helg![]()
Nei, er ikke så ille som der borte.. Men hører at det blåser og er ekstra deilig å sitte inne![]()
Den har jeg ikke settMå bare le av den nye doc-reklamen![]()
Ja![]()
Her kommer Kansje ett dumt spm. Men når jeg skal sy to deler sammen. Bruker jeg da samme tråd som jeg strikker med eller sytråd?
![]()
Er enda en god stund til jeg skal det menhehe
Men greit å ha utstyret klart![]()
må It å få tak i nål hvertfall i morgen
øve på å feste tråder
![]()
Oida stakar, god bedring!Huff, akkurat i det jeg skrev det så hørte jeg mannen spy :/ slem er jeg..
Takk det sammeBenytter anledningen for å si god morgen og god helg![]()
God helg! Så deilig med frisøren, kos degGod helg til alleher har vi besøk av mamma I helgen. Og I dag skal jeg til frisøren
skal bli helt nydelig..
Uff så slitsomt! Vondt i magen eller bare ikke trøtt?Enda en urolig natt på miniholdt det gående fra 2- halv 6 :/ jammen glad vi er to
Herlig daFor første gang har mini sovet natten igjennom, ikke engang avbrutt av mating! Utrolig hva syv timer sammenhengende søvn gjør med kroppen![]()
Å nei uffFor en natt:O jeg har begynt å kaste opp igjen, vesla skrek frem til kl 1 ( aldri skreket slik før), mannen ble stresset så jeg måtte ta henne. Tok av henne bleien og hun spreyet ned hele meg så dusjet og hun sovnet. Hun sov da fra 1-8.30 og videre til nå. Jeg derimot har fått lite søvn men mye Alene tid på badet![]()
Takk for detÅ nei uffmasse god bedring!
Takk for deter så uvant å være dårlig. Hsr generelt vært svært lite syk i livet mitt. Så føler jeg har vært mer syk i permisjonstiden enn noen gang. Hehe
Enig i den! Har du nesesuger og nesespray? God bedring!Skulle vært forbudt at små babyer ble tett i nesa!![]()
Det gjør det helt sikkert. Regner med at kroppen bare har en utladningUff håper det snur da![]()
Nei, kan tenke meg det. Får håpe dere får hvile litt i løpet av dagenLys våken jammen :/ det er ikke foreldrene nå![]()