Skravletråd

Da var mating Unna for i natt, håper jeg. Var så fornøyd med at han la seg litt etter 21, men ble fortere sulten :P

Nå har han sovnet igjen og ligger og hører på at han og mannen snorker :P

God torsdag alle sammen :P

Fant forresten ut at det kunne kjøres en update, lenge siden sist nå - håper for øvrig at det blir satt mål i februar, litt morsommere da :P

Vedlegg

• 1453953766173.jpg
    1453953766173.jpg
    59,5 KB · Visninger: 7
  • 1453953778460.jpg
    1453953778460.jpg
    59,5 KB · Visninger: 8
  • 1453953788387.jpg
    1453953788387.jpg
    60,1 KB · Visninger: 8
God morgen! :)
Etter en herlig uke med masse søvn forrige uke, er vi definitivt på andre enden av skalaen denne uken! Lillemor er så tett i nesa stakkar, våkner hele tiden... Funker sånn passe med saltvann i nesa.. Må nok heve hodeenden på senga i natt og prøve å få det litt kaldere på soverommet... Føles ut som jeg har vært på skikkelig fyllekalas... :O

Planer for dagen da damer?

Etter en herlig uke med masse søvn forrige uke, er vi definitivt på andre enden av skalaen denne uken! Lillemor er så tett i nesa stakkar, våkner hele tiden... Funker sånn passe med saltvann i nesa.. Må nok heve hodeenden på senga i natt og prøve å få det litt kaldere på soverommet... Føles ut som jeg har vært på skikkelig fyllekalas... :O

God morgen!

Stakkars lille som er tett, er ikke lett det der.. Håper hun blir bedre fort og at dere begge får hvile litt utover dagen :)

Ingen andre planer en rydding - huset at bomba ut og vi får besøk på fredag :P

Fant forresten ut at det kunne kjøres en update, lenge siden sist nå - håper for øvrig at det blir satt mål i februar, litt morsommere da :p
Ja, kjedelig uten krav. Vurderte lage til en egen her, men fikk meg ikke til det:P

Da var mating Unna for i natt, håper jeg. Var så fornøyd med at han la seg litt etter 21, men ble fortere sulten :p

Nå har han sovnet igjen og ligger og hører på at han og mannen snorker :p

God torsdag alle sammen :p
mornings :)
var han våken mellom 21 og 6 da?

Uff masse god bedring, håper hun blir fort bra igjen :)

Huff ikke noe trivelig med tett frøken:/ håper det går fort over og at dere får hvilt litt i dag begge to:)

Her er planen å reise en tur til jobben og besøke barna der:)

i dag!!!:p
Gjorde det meste i går når ungene sov...så nå må jeg i hovedsak bare dobbeltsjekke alt her...:confused:Tror vi har med alt for mye:woot:
Hehe :) been there, done that - så blir man helt sprø hvis man tar ut noe, spesielt hvis man skulle hatt det senere :P

God tur til dere i alle fall :)

Hehe :) been there, done that - så blir man helt sprø hvis man tar ut noe, spesielt hvis man skulle hatt det senere :p

God tur til dere i alle fall :)
Ja, tørr ikke begynne ta ut av noe:P Ungene har vel med klær til en uke:P haha..jaja bedre det enn for lite...

Tusen takk for det:D

Back
Topp