Tenker at så lenge man får over tre sammenhengende, så er det WinSå bra da.. Her sov hun fra 00.30 -5 ca. Så ikke like bra natt men godt nok
Nam Nam pizza![]()
Sier aldri nei til pizza
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tenker at så lenge man får over tre sammenhengende, så er det WinSå bra da.. Her sov hun fra 00.30 -5 ca. Så ikke like bra natt men godt nok
Nam Nam pizza![]()
Ja det hjelper daTenker at så lenge man får over tre sammenhengende, så er det Win![]()
Sier aldri nei til pizza![]()
Så deilig daIkke dumt det.
Her lager en i familien snitter til oss![]()
jepp, det hele koster oss temmelig lite i grunn.Så deilig da![]()
2 marsNår har dere 3 mnd kontroll? 9 feb her, nærmer seg![]()
2 marsakkurat på 3 mnd dagen
![]()
hvor mange blir dere?jepp, det hele koster oss temmelig lite i grunn.
hm...kun de nærmeste her og da er vi vel 25hvor mange blir dere?
Huff - masse god bedring, til hamTrodde vi endelig var ferdig med sykdom i hus jeg, men nei. Da jeg sto opp fant jeg mannen på sofaen![]()
Ja, er ikke lett det der.. Er det kaker du tenker på eller noe annet?Bahhh...jeg hater å sette pris på ting¨
Vil ikke ta for mye, samtidig vil jeg ikke være dumsnill og tape penger...
dagens utfordring![]()
hm...kun de nærmeste her og da er vi vel 25
Tusen takkHuff - masse god bedring, til ham
Vekta er alltid spennende, nå var vi på 6 uker i går så vet hva han veier nå da5 dager etter hergruer meg til vaksinene
Men spent på vekta
![]()
kaker ja....også var det i tillegg et helt ubrukt regnsettJa, er ikke lett det der.. Er det kaker du tenker på eller noe annet?
vi har det også hjemme.Noe sånt her ogsåHadde nesten 50 sist, veldig hyggelig men ønsker å ha det hjemme denne gangen..

Vekta er alltid spennende, nå var vi på 6 uker i går så vet hva han veier nå daja husker storesöstra ble skikkelig full i feber av den 3 mnd sprøyta så det gruer jeg meg til
og at lillemann skal få vondt
Hehe det går ikke i mitt hus i alle fallvi har det også hjemme.
Ja skulle vi bedt alle så hadde vi blitt nærmere 70 her![]()
Hehe, nææhh...hadde blitt trangt selv her...selv om stuen vår og huset genrelt er ganske enormtHehe det går ikke i mitt hus i alle fall![]()