Ostepanetter med ris og bearnaiseMiddag i dag da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ostepanetter med ris og bearnaiseMiddag i dag da?
Syntes ikke det er ikle for en så stor å flott kake jeg daDyrt , men det er jo et kunstverk
Ville tatt samme prisen for en slik kake selv![]()
Så bra at han ikke ble skadet da men ja surt med bilen :/Ja heldigvisBare bilen som fikk aua
Ene speilet henger og dingler...kraftige rier...lakk av etc:O
Huff så slitsomtAltså... flere som føler det kniper nå? Ikke fått foreldrepenger siden 15.desember og er helt blakk! Må virkelig snu på krona nå for å få betalt bhgregninger![]()
Jeg skal prøve å lage noe lignende til snuppa. Kommer til å bruke hele lørdagen før dåpenÅh den var nydelig![]()
Neida, er ikke det når man tenker på kor mye tid det tar.Syntes ikke det er ikle for en så stor å flott kake jeg da![]()
Ja veldig. heldigvis god forsikringSå bra at han ikke ble skadet da men ja surt med bilen :/
Tok bare 1 post, usj trist med bilen, men bra det gikk bra med han daNeida, er ikke det når man tenker på kor mye tid det tar.
Og utstyr og material koste
Nei, skulle visst ikke komme før i slutten av januarIkke? Mine kom i gårmen ja det var jammen skralt. Håper dine å kommer i dag
Slutten av januar!Huff så slitsomtnår får dere påfyll?
Ja det er det viktigste. Heldigvis har vi den beste forsikringen også så må ikke betale en eneste kroneTok bare 1 post, usj trist med bilen, men bra det gikk bra med han da![]()
Åh så braTilbake fra kontroll og det gikk veldig brastrekt seg 9,5 cm og lagt på seg 1,5 kg siden fødsel :O så nå er han 60.5cm og 5,5kg. Han likte virkelig ikke vaksina og satt og grøssa igjennom hele den
legen og helsesøster var veldig fornøyde
![]()
ååhhh neeeeiiiÅ nei, vesla har fått feber. Tror hun kaster opp også. Er mer spying en gulping![]()
Huff daSlutten av januar!spurte NAV på sånn chat om foreldrepenger. Da er det nesten 7 uker siden jeg fikk penger.
Laks, ovnsbakte grønnsaker og rømme med dill og sitronMiddag i dag da?
Alle barn unntatt min elska den visstÅh så braLurer på hvor dere går på hs, nyskjerrig som jeg er
Her elska hun den![]()