Hehe det er det vi brukerTakk for detHåper det ikke er lange stunda før prevansjon er på plass...kondom
Ahaaa![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe det er det vi brukerTakk for detHåper det ikke er lange stunda før prevansjon er på plass...kondom
Ahaaa![]()
Falck kom skikkelig kjapt, så nå kjører vi rundt på ladeturFirmabiler til sambo startet ikke den heller gitt og ikke mamma sin som skal reise hjem til tynset ki dag. Hehe
Oioi. Hektisk hverdag ja. Men jammen får du gjort mye også daHei å hopp![]()
Håper alle har det bra
Jeg er så travel om dagene at det er så vidt jeg får satt rumpa nedhåper på litt roligere dager snart da
I dag har vi allerede rukket å levere skolebarn . Satt på en vaske maskin å en tørketrommel brettet å lagt på plass tøy, vasket flasker å kokt dem. Handlet , vert hos legen med mini, trodde han hadde fått trøste men det var det ikke , fikk han å til å sjekke øre for han river seg i det samme hører hele tiden men han er helt fin. Fått skrevet nok ett innlegg på bloggen som har tatt litt av de siste ukene
å vasket å ryddet kjøkken benken
![]()
Måtte å sende ut melding om skikkelig dobbeltbookingskulle ha venninner her på lunsj på onsdag men da kommer det jo arbeidsfolk her å skal rive hele gulvet i stuen.. Passet meg dårlig for nå er jeg jo akkurat blitt fornøyd med den
![]()
Har vært fra -5 til -16 de siste to ukene. Har vært litt treg til å starte i det siste, så er ikke overrasket. Er vel et dårlig batteri. Tror vi får det på garantien.Ooh, så kaldt hos dere?
Noe spes dere skal på helsestasjonen?
Sambo fikk starte og vi får prøve mamma sin etterpå; ) godt bilen vår ikke har noe problem. Startkabler er tingenFalck kom skikkelig kjapt, så nå kjører vi rundt på ladetur![]()
Kjedelig med sånn kulde og dårlig batteri altså! Håper de fikk start hos dere og![]()
Gikk fintGod morgen..
Åånei, håper du får ordnet det; ) giftemål snart?
Her er det nå -28 så her blir der hvertfall innedag!! Men da blir det kos og avslapning. Vært en urolig natt så vært mye våkne både vesla og jeg.![]()
Ja det går unnaOioi. Hektisk hverdag ja. Men jammen får du gjort mye også da![]()
Så koselig med giftemålGikk fintvar vist ikke feil likevel. Men et filnavn så det så ut som feil
25 juni i år gifteer vi oss..å Huff da 28 - : O godt med litt kos. Her sov hun til halv sju og nå har vi Sovet et par timer på sofa
men det har vært mye urolighet lenge så dette var deilig.håpe dere for hvile på dagen da
![]()
Ja 25 juni i år... Tiden går fort nå :O fint å få den sjekken. Er det hos fastlege?Åhh gifte deg?
Ikke så mye planer...
storhandle og 6ukers kontroll for meg
Er så styrete med kondom syns jegHehe det er det vi brukerjeg nekter noe annet enn p pillene mine å de får jeg ikke ta mens jeg ammer
![]()
Det er sant ; ) får håpe du får slappet av litt mellom slagene; )Ja det går unnaå er jo kjekt å ha fått gjort masse men hadde gjorde veldig godt med litt tid i sofaen nå
![]()
Åhh så kos<3Ja 25 juni i år... Tiden går fort nå :O fint å få den sjekken. Er det hos fastlege?
Å huff så kjedelig.. Kjenner bile. Ikke liker kulda her heller. Nesten hoster litt hvis den har stått littBilen starter ikke!Batteriet er nok fryst, venter på redningsbil
Skal heldigvis ikke stort i dag og mannen har fri, så har elbilen. En tur på helsestasjonen kl 12.30 da
![]()
Det var ikke noe feil likevelOi, håper du får fixa feilenvar i spania dere skulle gifte dere?
Vi sov fra litt før 24 til 03.30, fra ca 4 til kl 6 og fra ca 7 til 7.50en av de bedre nettene for oss
![]()
Nei det er ikke så godt menEr så styrete med kondom syns jeghaha ( eller vi)
Ka p pille er det du bruker da?
Nei, den ammevennelige minipilla ceracette anbefaler jeg ikke![]()
JaDet er sant ; ) får håpe du får slappet av litt mellom slagene; )
Så braGod morgen!! ( kanskje formiddag?)
Her soves det så bra for tiden, herlig! Oppe å ammer men hun er blitt veldig effektiv og ikke like matkrevende lengre så det tar ikke mer enn 15 min ca med mating ift oppi 30-40 min før!
Det snør i Stavanger , men er rundt 0 grader så det blir vel greit glatt utover kveldenSkal på barselstreff om en liten stund, tror det er med fysio. Og i kveld skal jeg prøve meg tilbake på håndballbanen! Herregud å jeg gleder meg! Bare håper det går fint med de hjemme!
![]()
Så bra![]()
Lykke til med håndballendet får bok så fint så
![]()