Skravletråd

Min gjorde i alle fall det. Skulle plutselig ha mat hver andre time; delammer, så ble pupp. Men aldri lenge av gangen - og når han først fikk flasken ville han ikke ha alt. Drikker stort sett 120ml, plutselig ville han bare ha 90..
Rettet seg litt opp nå, men ikke alltid han drikker hele flasken
Okei. I dag har hun sovet masse i forhold, og spist nesten halvparten av antall flasker ift i går. Og et par ganger spiste hun hele flaska, som jeg har økt mengden i.
Er litt vanskelig av og til med detta flaskestyret:P

Okei. I dag har hun sovet masse i forhold, og spist nesten halvparten av antall flasker ift i går. Og et par ganger spiste hun hele flaska, som jeg har økt mengden i.
Er litt vanskelig av og til med detta flaskestyret:P
Skal ikke være enkelt, nei..

Her har han i tillegg begynt å gulpe en del, vanskelig å vite hvor mye han faktisk vil ha :/

Skal ikke være enkelt, nei..

Her har han i tillegg begynt å gulpe en del, vanskelig å vite hvor mye han faktisk vil ha :/
Ja min gjør også det, så jeg blir nesten litt sprøøøø:P hehe. Gulper MYE! Og hele tiden. Storebror gjorde samme. Men hun her begynte først etter en stund, så jeg skjønner ikke hvorfor hun ikke gjorde fra start.

Jepp :P deilig på en solfylt sommerdag da hehe :)
Uansett bedre enn å vaske håret i vasken som vi gjorde da jeg var liten :D
Liten hytte :) men verdens fineste ;)
Ja, dere i sør har jo sommer dere :P så herlig å ha hytte :D spiller ingen rolle hvor stor den er :D

Ja, dere i sør har jo sommer dere :P så herlig å ha hytte :D spiller ingen rolle hvor stor den er :D
Hehe ikke i fjor :P eller to dager kanskje :P håper på nydelig varm sommer i år med lite vind!

Noen planer for sommerferien dere?

Og ja, hytte er herlig :) Mine oldeforeldre som bygget vår :)

Ja min gjør også det, så jeg blir nesten litt sprøøøø:P hehe. Gulper MYE! Og hele tiden. Storebror gjorde samme. Men hun her begynte først etter en stund, så jeg skjønner ikke hvorfor hun ikke gjorde fra start.
Så rart, samme her! Gulpet nesten aldri i starten men nå gulper hun myyye mer!

Noen fler som har en mini som nekter å sove i kveld. Faren skulle liksom ta vakt her, men "match of the day" er på så da ble min "vakt"

Så rart, samme her! Gulpet nesten aldri i starten men nå gulper hun myyye mer!

Ja, er litt "nytt" her og - har hendt før, men nå er det nesten etter hvert måltid +/- og av og til flere timer senere. Gjør planlegging av traninntak litt vanskeligere.

Noen fler som har en mini som nekter å sove i kveld. Faren skulle liksom ta vakt her, men "match of the day" er på så da ble min "vakt"
Min sov fra 8 til 1.15 - da kom mannen hjem fra poker.

Vi sov på sofaen nede, så ble bleieskift og flaske; Nå er han lys våken :P

Back
Topp