Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så braSliten! Men det ble veldig bra, tror alle koste seg![]()
Så lenge du passer på å ikke bli for kald på puppene så skal det gå greitHadde dere tatt sjansen på å bade i jacuzzi (ute)? Tenker ift brystbetennese..
hmmmm tror du det blir veldig kaldt da?Hadde dere tatt sjansen på å bade i jacuzzi (ute)? Tenker ift brystbetennese..
Er jo til og fra bassenget.. Har badekåpeSå lenge du passer på å ikke bli for kald på puppene så skal det gå greit![]()
Til og fra bassenget bruker jo å være litt kaldt.. Men vi dropper dethmmmm tror du det blir veldig kaldt da?
KoseligJeppfamilie i morgen
![]()
Har dere det på hytta?Til og fra bassenget bruker jo å være litt kaldt.. Men vi dropper detkanskje en helg senere i vinter
![]()
Hytta til svigersHar dere det på hytta?
Hehe herligHytta til svigerser sååå deilig på vinteren
skinnlue og bikini
![]()
Hehe, en smule kaldtHehe herligvi har utedusj på hytta
![]()
JeppHehe, en smule kaldt![]()
Det vil jeg tro de gjorde jaJo, er ikke så langt derfrasøsteren min hadde sesongkort der til seg og barna, som storkoste seg
Var med en gang sist sommer, men var ikke mye man kan ta som gravid...
HeiheiGod morgen alle ^-^
Håper dere har sovet godt
Her la lille seg litt før to (ikke noe uvanlig der), sov til 9 - han kunne sikkert sovet lenger, men fikk han til å ta pupp for de trengte å tømmes. Nå ligger jeg og hører på han og faren snorke videre![]()
heii hatt en fin dag?God morgen!![]()
Ser der ja!!! Ble jo bra den