Vereri90
Glad i forumet
Sender deg en pm med link til katalogen; )Har du noe link til produktene elr noe?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sender deg en pm med link til katalogen; )Har du noe link til produktene elr noe?![]()
thank you=)Sender deg en pm med link til katalogen; )
Bare hyggelig og selv takkthank you=)
Så braTakk. Var så kjekt![]()
Veldig greit å kunne ha det hjemme jadet skal vi å
![]()
Det er 1+ haha så kan ikke si det akkurat
Ja litt. De skal gå på en tur å er ca tilbake kl 19.. Å siden min er mørkredd å får litt panikk vis han er der før meg.. Så er jeg der litt før helleri tillegg så er det elendig med parkering der
så for å ha sjangser å i det hele tatt hente han så er det nok lurt ja :/
Hehe nei kanskje ikkeikke kjekt når det er så kaldt :/ drømmer om å koke meg selv i dusjen
men kan ikke det heller med 3 barn
![]()
Skal dere sage opp og brenne?Hihihi går tregt her også! Skal få han til å hive det ut etterpå! Fikk av lysene og så nå er det bare foten av og ut med det!
Spennende med tannfe da! Hvor mye gir tannfeen hos dere?Han fant den på gulvet faktiskvet ikke hvordan den havna der, men nå er den i et glass med vann
![]()
Vi dropper speiderenAh skjønnerhåper ikke du fryser da
![]()
Rester fra lasagnen i gårDa har jeg fått laget lakselasagne med snuppa i vippestolen
Hva skal dere ha til middag?
Nja. Det kommer an på dags humøretHehe nei kanskje ikkesyns de fortsatt det er greit uten SFO?
Da har jeg fått laget lakselasagne med snuppa i vippestolen
Gjelder å nye den mens vi har den! Min er med idrettskolen og går på ski han nåVi dropper speiderendet er kommet masse snø å han stor koser seg ute
![]()
Å det er jammen ikke sikkert at vi har den lenge så :/
I dag blir det svin med ris og grønnsaker; )Da har jeg fått laget lakselasagne med snuppa i vippestolen
Ikke sant !Gjelder å nye den mens vi har den! Min er med idrettskolen og går på ski han nåHar egentlig lyst å dra på ski selv, men blir nok ikke noe ski på meg i år. Dvs.. jeg prøvde meg litt utafor guset her sammen med storebror, men det gjorde vondt i bekkenet!
Skal dere sage opp og brenne?
Spennende med tannfe da! Hvor mye gir tannfeen hos dere?Mener vår fikk 30 kr
![]()
Vi dropper speiderendet er kommet masse snø å han stor koser seg ute
![]()
Å det er jammen ikke sikkert at vi har den lenge så :/