Endelig fått somlet meg til å svare på bruker undersøkelsen til barsel 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, ull-fjotterHehe ikke santHar hevet to orkideer med de ull-fjottene allerede
![]()
Så lettaDet er knall bra![]()
Flinke tassen minHurradet er jo kjempebra
![]()
Oi, det skulle jeg også ha gjort.. Har fått påminnelse og..Endelig fått somlet meg til å svare på bruker undersøkelsen til barsel![]()
Har hørt latter to gangerHar deres små begynt å le? Ikke her ennåsmiler mye da
![]()
Det hørtes ut som en rar komboDet er litt derfor at mamma byttet ut poteter med macaroni - vokst ppp med det![]()
Mannen er ikke helt fan, men er med på at det er annen hver gang![]()
Det skjønner jeg godtSå letta![]()
Hehe jeg åOi, det skulle jeg også ha gjort.. Har fått påminnelse og..![]()
Høres lurt utHehe, det er santhan hadde reiseforbud de siste te ukene før termin
![]()
Takk det gjorde vi. Snuppa sov gjennomm hele filmen...og var kjekt med nye bekjentskaperDere får kose dere på babykino![]()
JaFlinke tassen min![]()
Du får si hvordan responsen blirDet skal jeg teste ut en dag![]()
Ja, det er det alle ser ut til å mene. trodde "alle" spiste det sånn, jeg - til jeg møtte mannen som insisterer på poteterDet hørtes ut som en rar kombo![]()
Åå, da skal jeg skyndt meg å svareHehe jeg åde ringte meg her en kveld
![]()
Haha, ja det kan du siJagodt å vite at han legger så godt på seg når han først holder deg våken store deler av natten
![]()
Aldri hørt om det før jeg i hvertfallJa, det er det alle ser ut til å mene. trodde "alle" spiste det sånn, jeg - til jeg møtte mannen som insisterer på poteter