HerligDa har vi vært på 6-ukerskontrollen til lillegutt. Legen var fornøyd, til tross for at han tisset på stellematten hennes
Han veier nå 5800! Det er 865g opp siden 18.12
Å til tross for gulp, så får han i seg nok![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HerligDa har vi vært på 6-ukerskontrollen til lillegutt. Legen var fornøyd, til tross for at han tisset på stellematten hennes
Heheog nå er det stopp?
Hehe jeg surrer også med dagenedagene i denne uka er bare helt i surr for meg kjenner jeg. Føler det er tirsdag![]()
Samme her - frukt og bær og grønt gressLengter etter sommer![]()
Har vurdert å bytte tidligere, men siden både jeg og mannen har stakket opp >< har tre pakker igjen, men tenker å høre om vi kan få byttet og betale mellomleggethihi ja, vi byttet egentlig for en god stund siden![]()
Samme her - frukt og bær og grønt gress![]()
Har vurdert å bytte tidligere, men siden både jeg og mannen har stakket opp >< har tre pakker igjen, men tenker å høre om vi kan få byttet og betale mellomlegget![]()
Ja får ganske vondt i ryggen også, nederste delen. Rart?Ryggsmerter?
Jaaa! Har termin slutten av juli.. Så bruker vel sommeren på å være stor jeg. Å nå fikk jeg lyst på soft isLengter etter sommer![]()
NeiEr overhodet ikke inne i det dere snakket om her, og det hat ingenting med det å gjøre. Fikk en liten oppvekking når vi ble flyttet fra "nyeste termin- og barselforrum" altså de er ikke så nye lenger 0.0
Det er jo knall braDa har vi vært på 6-ukerskontrollen til lillegutt. Legen var fornøyd, til tross for at han tisset på stellematten hennes
Godt det ikke bare er meg! Ble helt ødelagt av en planleggingsdagdagene i denne uka er bare helt i surr for meg kjenner jeg. Føler det er tirsdag![]()
hehe neida... var en i en liten str som vi alldri har fått brukt med prislappen påHadde dere for mange?![]()
HeiHei alle søte jenter!!
2 travle dager her og mer skal det bliBra med alle?
Orker ikke bla meg gjennom alt![]()
Ikke noe ultra spesielt...i går var det trim på hu mor, shopping og middagsgjester.Heihva står på ?
Her er alt bra![]()
Her skal vi ha tex mex gratengHva blir det til middag i dag ?
Her blir det enkelt i dagstekte karbonader med pommes, wok grønnsaker og bearnaise
![]()