Lammegryte med ovnsbakte potetbåter og varme rundstykkerHva var det i dag? Husker ikke fra menyen din
Lang tur?
Nææhh...40 min tilsammen kansje
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lammegryte med ovnsbakte potetbåter og varme rundstykkerHva var det i dag? Husker ikke fra menyen din
Lang tur?
NammmmLammegryte med ovnsbakte potetbåter og varme rundstykker![]()
Nææhh...40 min tilsammen kansje![]()
Hva er det?Bestilt 2 slike![]()
![]()
hehe oppbevaringskurv til lekerHva er det?
såååå godt ja!Her ble det pizza i dag jammenenkelt p greit å så har vi rester til i morgen
det er hvertfall ikke feil
![]()
Pizza er aldri feilHer ble det pizza i dag jammenenkelt p greit å så har vi rester til i morgen
![]()
Åja, hehehehe oppbevaringskurv til leker
Her småspiser hun hele dagenPupp er best!
Troe jeg må jobbe litt med produksjonen jeg. Mata igjen i sted, ca en time siden sist, og lille ble tydelig ikke mett. Ble tilslutt kjempesint og jeg måtte gi mme :/ spiste da ca 70 ml.
Og så gikk vi tur etterpå og nå sover han i vogna![]()
Min er jo vant til å bli vekket hver 3. time hvis han sover så lenge :/ så der har visst blitt rutine nåvåkner hver 2-3 time hele natta
hadde en økt på 3 1/2 time i natt da
fornøyd mor
![]()
Så søteBestilt 2 slike![]()
![]()
Hjemmelaget?Her ble det pizza i dag jammenenkelt p greit å så har vi rester til i morgen
![]()
Godt og kaldtHer småspiser hun hele dagen
Deilig med tur?
Nå når han legger på seg bra hver uke kan han godt sove litt lengre økter jaKanskje det blir lengre igjen snart3,5 er ikke verst da
![]()
Godt og kaldt![]()
Lille har sovet helt til nå!
Nå når han legger på seg bra hver uke kan han godt sove litt lengre økter ja![]()