Skravletråd

Hun våkner en til to ganger ca. I natt kl 2 og kl 5, men da sov hun fra 1930 til 2 først da. Ofte våkner hun i 22-23 tiden for en flaske også. Ja han har sagt det hele tiden, men han er utrolig flink til å prate. Tror han er over gjennomsnittet der. Kan fint snakke helt vanlig med han, og eneste feil han evt har er på formulering av setningen.
Det er han nok da ja.
Her har vi hele tiden fått høre han er lenger fremme motorisk enn normalen. Finmotorikken for eks var veldig tidlig på plass. Klatrer som en villmann osv.
Tok svømmetak og slike ting lett.

Hei :)
Så bra dere har hatt en fin jul :)

Her er det også skjerpings fra nyttår (ihvertfall når vi kommer ned fra hytta :p ). Tenkte å lage en inspirasjonstråd vi kan bruke for å hjelpe hverandre :) blir ikke så mye trening på meg enda da.. Bekkenet henger litt igjen enda :/
Supert med inspirasjonstråd:DSkjerpings her og!
har meldt meg på slankekrigen her inne:cool:

Det er han nok da ja.
Her har vi hele tiden fått høre han er lenger fremme motorisk enn normalen. Finmotorikken for eks var veldig tidlig på plass. Klatrer som en villmann osv.
Tok svømmetak og slike ting lett.
Ja de har ofte forskjellige ting de er raskere med:) men nå er jo din 3/4mnd mindre enn min da, og mye skjer jo på den tiden:) han her var treg som baby, med alt egentlig. Sa ikke mamma og pappa før langt over året. Så det sa liksom bare pang, også kunne han plutselig si masse:)

Ja de har ofte forskjellige ting de er raskere med:) men nå er jo din 3/4mnd mindre enn min da, og mye skjer jo på den tiden:) han her var treg som baby, med alt egentlig. Sa ikke mamma og pappa før langt over året. Så det sa liksom bare pang, også kunne han plutselig si masse:)
Ja stemmer. Når er din født igjen?

Tenkte på den slankekrigen jeg også, men når jeg ikke kan trene ordentlig enda, så ble det litt stress ;)

Syns du vi skal ha tråden på skjult?

ja ser den. bare gjør det jeg kan jeg:hilarious:
tjaa kanskje det ja. ka skal vi ha i tråden er tenkt?
treningstips?
sunne middager?

ja ser den. bare gjør det jeg kan jeg:hilarious:
tjaa kanskje det ja. ka skal vi ha i tråden er tenkt?
treningstips?
sunne middager?
Litt opp til hver enkelt tenkte jeg :) vil ikke bidra til noe kroppspress og at folk skal føle seg dårlig :/ men som du sier tipse hverandre om forskjellige lure ting, poste litt skryt av oss selv hvis vi f.eks har vært å trent eller notere veiing (jeg veier meg en gang i uka) :D

Litt opp til hver enkelt tenkte jeg :) vil ikke bidra til noe kroppspress og at folk skal føle seg dårlig :/ men som du sier tipse hverandre om forskjellige lure ting, poste litt skryt av oss selv hvis vi f.eks har vært å trent eller notere veiing (jeg veier meg en gang i uka) :D

Ja høres bra ut det. Kjør på.
I forhold til det med kroppspress så bør ikke det bli noe problem. Vi er da en gjeng med greie og fornuftige jenter her inne;) Vi kommer i ulike fasonger og sånn er det bare.
Jeg vil kanskje ned 5kg og en annen vil ned 20kg. Noen liker noen kg ekstra, mens andre minst mulig etc. Ulikt utgangspunkt:) Kan ha det litt åpent så ser man hva folk slenger inn:)For min egen del så ser jeg relativt slank ut , men når det sies er det løst på denne kroppen også...ikke minst er kondisen helt på bånn:P

Skjønner det ja, noen anelse på hva hun har reagert på?
Ikke helt sikker...men var flere mulig fy fy ting i går kveld så.
Pepsi max.
Kaffe
Pepperoni

Så nå kutta jeg ut alt:POg iallefall ikke noe etter middagstid og før kun 1 glass pepsi max.

Så får vi se:)

Har lagt frem nyttårsaftenantrekkene til snuppene :Heartpink Tyllskjørt med overdeler. Var 50% salg på nameit før jul, så slo til. Gleder meg til pinnekjøtt :D men blir tidlig kvelden.. Orker ikke være oppe til 00 og risikere å ikke få noe søvn :)

Superfornøyd med denne :D Bestilte ny nå for de var litt små i str og den er bare akkurat såvidt passe :)
Deilig tynn fleece :)

ImageUploadedByBV Forum1451574334.952844.jpg

ImageUploadedByBV Forum1451574347.172818.jpg

Har lagt frem nyttårsaftenantrekkene til snuppene :Heartpink Tyllskjørt med overdeler. Var 50% salg på nameit før jul, så slo til. Gleder meg til pinnekjøtt :D men blir tidlig kvelden.. Orker ikke være oppe til 00 og risikere å ikke få noe søvn :)

Så herlig da :)
Håper egentlig å legge meg før 12 selv, men vi får se :)

Ikke helt sikker...men var flere mulig fy fy ting i går kveld så.
Pepsi max.
Kaffe
Pepperoni

Så nå kutta jeg ut alt:POg iallefall ikke noe etter middagstid og før kun 1 glass pepsi max.

Så får vi se:)

Ja, brus kanskje? Mange som reagerer på det i alle fall :)
Man må nesten bare prøve seg frem ja..

Ja høres bra ut det. Kjør på.
I forhold til det med kroppspress så bør ikke det bli noe problem. Vi er da en gjeng med greie og fornuftige jenter her inne;) Vi kommer i ulike fasonger og sånn er det bare.
Jeg vil kanskje ned 5kg og en annen vil ned 20kg. Noen liker noen kg ekstra, mens andre minst mulig etc. Ulikt utgangspunkt:) Kan ha det litt åpent så ser man hva folk slenger inn:)For min egen del så ser jeg relativt slank ut , men når det sies er det løst på denne kroppen også...ikke minst er kondisen helt på bånn:P
Ja, satser på at ingen føler noe kroppspress :)

Satser på å legge ut tråden i morgen :D

Oh lord, ikke snakk om kondisen :( :(

Back
Topp