Oj så braNei, det gjorde mannen i går. Men glemte et par ting, så må tilbake. + at jeg skal få bytta noen gaver![]()
Hva du skal bytte?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oj så braNei, det gjorde mannen i går. Men glemte et par ting, så må tilbake. + at jeg skal få bytta noen gaver![]()
HeheHaha, ikke verst! Ja, blir garantert mer i kveld her og! Kommer til å få sjokk når skapene er tomme for kaker og godis!
hehe ja,men får hjelp med andre ting til dåpen så det går nok greitDu får travelt![]()
Så brahehe ja,men får hjelp med andre ting til dåpen så det går nok greit![]()
jaja, sånn er detDet gjorde han men rett på puppen igjen :/
Jajaja, sånn er det![]()
![]()
Baby bjørn har vi ogsåVarte ikke lenge da, 25 min..
Baby bjørn.. Ligger ganske flatt i den da..
Du har jo fått unna kjempe masse du joFått handlet inn en del.
Mye gjort på kaken.
Fått på 3 maskin med klær.
Fiskegratengen er i ovnen og poteter på kok
Flott klarte skylle undelivet til lille me kjempevarmt vanndet var lunket når jeg kjente så har jeg sikkery kjent før det ble skikkelig varmt. Hun hylte stakkar, fikk skylt med kaldt og lunket vann og har hatt på klut. Hun er bare litt rød nå, burde jeg ringt lege? Sambo sier det går fint og at jeg er hysterisk. noe jeg evnt kan smøre på?
Huff skikkelig dårlig samvittighet![]()
Huff ja...da får man så dårlig samvittighetMåtte ringe å bestille 6 ukerskontroll så fikk spurt. Hun sa det gikk nok helt fint og at det var sikkert værst for meghuff og huff, blir å trippelsjekke temp nå ja
![]()
Ja en delDu har jo fått unna kjempe masse du jo![]()
Frisk luft er herligSå herligen liten time ute på tur i frisk å kald vind
fjør godt for kroppen da
så deilig å endelig kunne gå igjen
![]()
Så godt daHva skal dere ha til middag i dag?
Her blir det nakkekoteletter med ris og soppstuing
Gleder meg noe sykt da alt jeg har fått i meg I dag er ett halvt frokostbrød( av de små) å en halv bolle. Å masse vis med vann da
![]()
Good goodJamen gjekk fint det
tok bare med meg en bolle når vi gikk tur
![]()
hehe velkommen iklubbenMerker forøvrig at kondisen ikke er som den var førhaha Har litt å ta igjen gitt
![]()
oi lengeJøssmini har snart sovet 3 timer i vogna
![]()
Baby bjørn har vi også![]()