hihi good.Ja![]()
men ser ut som om han våkner
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hihi good.Ja![]()
men ser ut som om han våkner
![]()
Du får travelttror det blir dåpskjolekake iallefall og en enkel en med navn. samme som til oj. må ha bilde på en og hehe
Det gjorde han men rett på puppen igjen :/hihi good.
hehe var vel trøtt da?
Hva vippestol har dere?
Hehe det er typisk daGikk fort over....![]()
Uff det er ikke noe kjekt neiMåtte ringe å bestille 6 ukerskontroll så fikk spurt. Hun sa det gikk nok helt fint og at det var sikkert værst for meghuff og huff, blir å trippelsjekke temp nå ja
![]()
Kjøper noe ferdig på Meny idag vi. Lasagne eller no.. har en baby som gråter seg lilla om jeg legger henne ned i fem minutter, så får liksom ikke lagd så mye middagHva skal dere ha til middag i dag?![]()
Her blir det nakkekoteletter med ris og soppstuing![]()
Gleder meg noe sykt da alt jeg har fått i meg I dag er ett halvt frokostbrød( av de små) å en halv bolle. Å masse vis med vann da
![]()
Haha du er ikke aleneGår jammen nedpå mye sjokolade om dagen! Hjelp! :O
Da er det veldig greit med noe ferdig jaKjøper noe ferdig på Meny idag vi. Lasagne eller no.. har en baby som gråter seg lilla om jeg legger henne ned i fem minutter, så får liksom ikke lagd så mye middagmå til byen å handle litt likevel
![]()
Nei, det gjorde mannen i går. Men glemte et par ting, så må tilbake. + at jeg skal få bytta noen gaverDa er det veldig greit med noe ferdig ja![]()
Skal du handle inn til helga?
Tar den handelen i morgen jeg tror jegmen må innom å ha litt på lørdag å
skal ha min side av familien på middag på søndag
![]()
Haha, ikke verst! Ja, blir garantert mer i kveld her og! Kommer til å få sjokk når skapene er tomme for kaker og godis!Haha du er ikke alenehar bare hatt en stripe i dag da
stolt av meg selv hehe
men blir nok mye mer i kveld som vanlig :/