Skravletråd

Flott klarte skylle undelivet til lille me kjempevarmt vann:( det var lunket når jeg kjente så har jeg sikkery kjent før det ble skikkelig varmt. Hun hylte stakkar, fikk skylt med kaldt og lunket vann og har hatt på klut. Hun er bare litt rød nå, burde jeg ringt lege? Sambo sier det går fint og at jeg er hysterisk. noe jeg evnt kan smøre på?

Huff skikkelig dårlig samvittighet :(

Måtte ringe å bestille 6 ukerskontroll så fikk spurt. Hun sa det gikk nok helt fint og at det var sikkert værst for meg :p huff og huff, blir å trippelsjekke temp nå ja :)

Så herlig :D en liten time ute på tur i frisk å kald vind :p fjør godt for kroppen da :D så deilig å endelig kunne gå igjen :D

Måtte ringe å bestille 6 ukerskontroll så fikk spurt. Hun sa det gikk nok helt fint og at det var sikkert værst for meg :p huff og huff, blir å trippelsjekke temp nå ja :)
Uff det er ikke noe kjekt nei :( men er enig i at det er nok verst for deg :) du gjorde hvertfall alt rett etterpå :)

Hva skal dere ha til middag i dag? :)
Her blir det nakkekoteletter med ris og soppstuing :)
Gleder meg noe sykt da alt jeg har fått i meg I dag er ett halvt frokostbrød( av de små) å en halv bolle :p . Å masse vis med vann da :D

Hva skal dere ha til middag i dag? :)
Her blir det nakkekoteletter med ris og soppstuing :)
Gleder meg noe sykt da alt jeg har fått i meg I dag er ett halvt frokostbrød( av de små) å en halv bolle :p . Å masse vis med vann da :D
Kjøper noe ferdig på Meny idag vi. Lasagne eller no.. har en baby som gråter seg lilla om jeg legger henne ned i fem minutter, så får liksom ikke lagd så mye middag :P må til byen å handle litt likevel :)

Kjøper noe ferdig på Meny idag vi. Lasagne eller no.. har en baby som gråter seg lilla om jeg legger henne ned i fem minutter, så får liksom ikke lagd så mye middag :P må til byen å handle litt likevel :)
Da er det veldig greit med noe ferdig ja :D
Skal du handle inn til helga? :)
Tar den handelen i morgen jeg tror jeg :) men må innom å ha litt på lørdag å :) skal ha min side av familien på middag på søndag :)

Da er det veldig greit med noe ferdig ja :D
Skal du handle inn til helga? :)
Tar den handelen i morgen jeg tror jeg :) men må innom å ha litt på lørdag å :) skal ha min side av familien på middag på søndag :)
Nei, det gjorde mannen i går. Men glemte et par ting, så må tilbake. + at jeg skal få bytta noen gaver ;)

Back
Topp