Skravletråd

God morgen. Her har jeg fått igjen for den deilige natten vi hadde sist natt... Nekta å sove i egen seng, det har ikke skjedd før. Noe som resulterte i at jeg hadde en baby klistret til meg til første mating. Får ikke sove, er redd jeg skal legge dyna over henne og hun ikke får puste. Etter første mating fikk hun veldig vondt i magen, samt pottetett i nesa. Så det endte med å sitte å sove i sofan.. Vond nakke og skikkelig fyllesjukfølelse... Men, våkner til ei lita som ligger å smiler til mamman sin, det hjelper på :-)

God morgen. Her har jeg fått igjen for den deilige natten vi hadde sist natt... Nekta å sove i egen seng, det har ikke skjedd før. Noe som resulterte i at jeg hadde en baby klistret til meg til første mating. Får ikke sove, er redd jeg skal legge dyna over henne og hun ikke får puste. Etter første mating fikk hun veldig vondt i magen, samt pottetett i nesa. Så det endte med å sitte å sove i sofan.. Vond nakke og skikkelig fyllesjukfølelse... Men, våkner til ei lita som ligger å smiler til mamman sin, det hjelper på :)

Uff så kjedelig! Kjenner følelsen.. Her ligger hun alltid hos meg store deler av natta..

God morgen. Her har jeg fått igjen for den deilige natten vi hadde sist natt... Nekta å sove i egen seng, det har ikke skjedd før. Noe som resulterte i at jeg hadde en baby klistret til meg til første mating. Får ikke sove, er redd jeg skal legge dyna over henne og hun ikke får puste. Etter første mating fikk hun veldig vondt i magen, samt pottetett i nesa. Så det endte med å sitte å sove i sofan.. Vond nakke og skikkelig fyllesjukfølelse... Men, våkner til ei lita som ligger å smiler til mamman sin, det hjelper på :-)
Nei uff Da :( håper du får hvilt i løpet av dagen :)

Da har jeg fått dusja og rydda litt, fått på en maskin med klær og pakket inn en forsinket julegave + to bursdagsgaver til storebror! Nå er det bare 9 dager til bursdag :eek: (har en som teller ned ja ;))
Får besøk etterpå. Snuppa sover fremdeles
Åh bursdag så tett opptil jul han altså:) Hvor gammel blir han nå:)? Hva får han av dere:)?

Back
Topp