Har hatt motsatt dag - han har sovet som en helt.. Også spent på nattenLillegutt har stort sett vært våken i hele dag ned unntak av noen korte dupper.. Spent på hvordan natta blir![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har hatt motsatt dag - han har sovet som en helt.. Også spent på nattenLillegutt har stort sett vært våken i hele dag ned unntak av noen korte dupper.. Spent på hvordan natta blir![]()
HihiNå kom vi oss endelig i seng... Avslutta dagen med å bæsje på pappan! Hahafantastisk morsomt!
Har tilslutt kommet oss i seng. Var en liten blidfis som var kjempevåken her - men sovnet nå og vi har fått vasket og hengt opp en del klærBlæ, det varte ikke lenge. Sover litt, men våkner ofte å hylgriner. Håper hun sovner helt snart![]()
Håper hun gjorde detSer ut som snuppa sovner nå, krysser fingrene for det! Hun pleie ikke sovne skikkelig før 00-01![]()
HeheheNå kom vi oss endelig i seng... Avslutta dagen med å bæsje på pappan! Hahafantastisk morsomt!
God morgenGod morgen og god tirsdag amme sammen
Skjønner jeg godt du ikke klarer. Er alt for godt!Ikke alt jeg klarer å ikke spise da.. Smågodt feks... Men blir definitivt mindre mengder.. Men merker at hun er blitt større og tåler litt mer enn det hun gjorde en stund..
Ja. det tror jeg nok.Ja, det blir en del det
Blir nok koselig det!
oohh jeg vil nok elske deLager fingerløse hansker - knall rosa![]()
haha utrolig braNå kom vi oss endelig i seng... Avslutta dagen med å bæsje på pappan! Hahafantastisk morsomt!
Typisk detGod morgen![]()
Her håpet jeg han ville sove like godt som i går slik at jeg å kunnehehe men det er ikke hans plan i dag det gitt
![]()
Det er veldig greit jaTypisk det
Her er det jeg som har vekket ham - skal være i byen kl 10, så greit å få gjort ham klar![]()