oi det er litt det...blir sunnere om ikke annnet kanskje?heheBrus, løk, sjokolade, saft, alt med kunstig søtning, kaffe, lakris, smågodt.. Går greit om det er i små mengder, men da snakker vi små..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
oi det er litt det...blir sunnere om ikke annnet kanskje?heheBrus, løk, sjokolade, saft, alt med kunstig søtning, kaffe, lakris, smågodt.. Går greit om det er i små mengder, men da snakker vi små..
Er hun å?Hvem er 3? Nora89?
veldig også!Hadde vært gøy ja![]()
åhh så greit da. ja er jo ikke så langt egentligVi reiste to stk fra stavangergjengen til bergen treff sist termingruppe, det var kjempegøy![]()
Håper natten blir din likevelLillegutt har stort sett vært våken i hele dag ned unntak av noen korte dupper.. Spent på hvordan natta blir![]()
Vi ser påGlemte at vi skulle se Petter uteligger idag!
Sovna på sambo, men våkna når vi la han ned i senga :/ nå ligger han på megHåper natten blir din likevel![]()
Ja..Vi ser påfår så vondt av dem jeg
![]()
Ikke lett det der. De våkner så fortSovna på sambo, men våkna når vi la han ned i senga :/ nå ligger han på meg![]()
Ikke santJa..Det gjør veldig vondt å tenke på alle menneskene som har det sånn...
![]()
Ja :/ din fremdeles våken?Ikke lett det der. De våkner så fort
Han sover en dupp på faren. Men ja han våkner vell snart tenker jeg :/Ja :/ din fremdeles våken?
Hvordan fant du ut dette? Plages litt med luft her og, men syns det er vanskelig å vite om det skyldes noe jeg spiser eller ikke.. HS sa jeg ikke trengte å kutte ut mat så lenge han ikke hylgriner.
Jepp. Der våknet han :/ ti min power NAP :/. Nå ligger han i senga å spreller :/Han sover en dupp på faren. Men ja han våkner vell snart tenker jeg :/
oi det er litt det...blir sunnere om ikke annnet kanskje?hehe
Ja, det blir en del detEgentlig ikke nei...men ble litt feil å skrive hele kanskjemen når jeg skriver det mener jeg liksom flere enn kun oss her i huset
![]()
Men skal vi se...det blir...
oss
søss til mann med fam.
svigers
tante og onkel til mannen + 2 av deres barn med familie.
og de selv.
Lager fingerløse hansker - knall rosaHva strikker du?