Skravletråd

God morgen :)

Har vært på helsestasj. Vært å kjøpt minifom og fennikkel te og nå skal vi hjem å rydde litt før fysioterapeuten kommer kl 12.30 :)

Hva skal dere i dag?
oki. så fint.
hatt time med fysio tidligere og?

Storhandle inn, tomt kjøleskap..og få alt til ukesmenyen.
Ellers sende noen forsinka julekort...
skal også innom malene birger en tur.
men først besøk nå om 30 min.
ellers har jeg fått streng beskjed om å bake flere pizzasnurrer...så nok å ta seg til ser det ut til hehe

Helt ok, litt kort kanskje

Vel, ikke mye spennende men skal prøve å gi ham tran for første gang. Skulle begynt tidligere, men ble litt glemt i julekaoset .

Du da?

Her funka det ikke med tran med Oliver J. måtte gi d vitamin dr. Så har skaffa det til snuppa også.
Lykke til med tran;)

Storhandle inn, tomt kjøleskap..og få alt til ukesmenyen.
Ellers sende noen forsinka julekort...
skal også innom malene birger en tur.
men først besøk nå om 30 min.
ellers har jeg fått streng beskjed om å bake flere pizzasnurrer...så nok å ta seg til ser det ut til hehe

Og nå viser det seg at den ikke er så god?
Den er helt grei. Og med tanke på at vi skal ha Med oss vogna på flere reiser, så er det jo greit med en liten og nett som ikke veier så mye. Også med tanke på nekkenet mitt og løfing inn og ut av bil osv. MEN.. jeg føler fortsatt at det beste hadde vært en mer robust vogn med ordentlige hjul og bedre demping. Å trille tur på festningen feks, i bakker på brostein, var ikke bare bare, og det rister Mye i vogna. På grus og snø og egentlig, så er skeptisk til å legge ut på tur på grusveier med den, når jeg leser om at det er farlig med for mye risting.

Back
Topp