God morgenHva er planene for dagen?
Har vært på helsestasj. Vært å kjøpt minifom og fennikkel te og nå skal vi hjem å rydde litt før fysioterapeuten kommer kl 12.30
Hva skal dere i dag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgenHva er planene for dagen?
HurraHeihei![]()
Ferdig på helsestasjonen. Tassen har gått opp 240 g på en uke![]()
![]()
så nå er vi virkelig på rett spor! Superhappy mamma og pappa i dag <3
åååhhh så flott. så nå veier han?Heihei
![]()
Supert! Så godt å få litt søvnGod morgen! Her har vi hatt en deilig natt fylt med søvn..og ligger i senga enda... Herlig! Tenkte å prøve meg på en dusj, men det er noen som henger fast i puppen...
![]()
Helt ok, litt kort kanskjegrei natt ?
skjer det noe spennende i dag?
JaaaHurraså bra!
3690 nååååhhh så flott. så nå veier han?
gratiss! hurra!!
oki. så fint.God morgen
Har vært på helsestasj. Vært å kjøpt minifom og fennikkel te og nå skal vi hjem å rydde litt før fysioterapeuten kommer kl 12.30
Hva skal dere i dag?
det er jo kjempe bra!3690 nå470 gram opp på 14 dager! Hurra
![]()
Helt ok, litt kort kanskje
Vel, ikke mye spennende men skal prøve å gi ham tran for første gang. Skulle begynt tidligere, men ble litt glemt i julekaoset .
Du da?
Heihei![]()
![]()
Supert! Så godt å få litt søvn![]()
Den er helt grei. Og med tanke på at vi skal ha Med oss vogna på flere reiser, så er det jo greit med en liten og nett som ikke veier så mye. Også med tanke på nekkenet mitt og løfing inn og ut av bil osv. MEN.. jeg føler fortsatt at det beste hadde vært en mer robust vogn med ordentlige hjul og bedre demping. Å trille tur på festningen feks, i bakker på brostein, var ikke bare bare, og det rister Mye i vogna. På grus og snø og egentlig, så er skeptisk til å legge ut på tur på grusveier med den, når jeg leser om at det er farlig med for mye risting.Og nå viser det seg at den ikke er så god?
Ikke sulten neiikke sulten eler en liten som hindrer deg?![]()
Ja :/ han er B menneske :/Oi, over han seg forbi måltider?
Uff, våken om natta?
Oj så braHeihei![]()
![]()
Hehe så deilig daBabyen sover enda, hjelpes! Tar vel igjen litt søvn etter å ha vært våken hele dagen i går...