Skravletråd

Ble ikke mye ring på meg i dag :( bah.. Må til tannlegen når jeg hadde tenkt å kjøre. Å det blir sykt mye folk i løpet av dagen å det er jeg ikke så veldig glad i :/ så får heller vente til i morgen :/

Hehe :p
Min å før jeg fikk barn men det er Jo mange år siden så jeg har jo en annen rytme nå :p

Nja. Helt OK . Har gruet meg til tannlegen. Du da?
Som en Stein :)

Følger jeg prøver å måtte En villaks igjen, sånn som han spreller

Du har time i dag?

Haha :p

Jepp :/ måtte ringe å bestille i dag :/ så skal inn kvart på 10 :o
Håper mini er enig i det :/ for han må jo bli med
Greit å få time på dagen da :)

Vi får håpe han er samarbeidsvillig, ja - og ønsker deg lykke til hos tannlegen!

Var det vond tann?

Ble ikke mye ring på meg i dag :( bah.. Må til tannlegen når jeg hadde tenkt å kjøre. Å det blir sykt mye folk i løpet av dagen å det er jeg ikke så veldig glad i :/ så får heller vente til i morgen :/
Sikkert lurt det, selv om det er kjedelig å vente

Et det på kjøpesenter eller i sentrum?

Greit å få time på dagen da :)

Vi får håpe han er samarbeidsvillig, ja - og ønsker deg lykke til hos tannlegen!

Var det vond tann?
Ja det var veldig greit hvertfall når tannen er vond. Å så slipper jeg å gå å grue meg så lenge :/

Begynte på en rotfylling når jeg var gravid men han ville vente med å gjøre den helt ferdig til mini var født. Oppi alt det som har vert nå så har jeg helt glemt ut hele tanna :( helt til den i går begynte å gjøre sinnsykt vondt :/

Ja det var veldig greit hvertfall når tannen er vond. Å så slipper jeg å gå å grue meg så lenge :/

Begynte på en rotfylling når jeg var gravid men han ville vente med å gjøre den helt ferdig til mini var født. Oppi alt det som har vert nå så har jeg helt glemt ut hele tanna :( helt til den i går begynte å gjøre sinnsykt vondt :/
Ja, nesten verre å Grue seg enn å gå..

Akkurat - er så typisk at det skal skje opp og gjøre kjempevondt :/
Men greit å få det ferdig, da

Back
Topp