Sant :/det tviler jeg ikke på etter hva jeg har hørt om han.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sant :/det tviler jeg ikke på etter hva jeg har hørt om han.
Han sov fint en moten stund men så var han lysvåken frem til kvart på 1Håper han sovet godt videre![]()
Min har våknet, men er litt sånn inn og ut av søvn
God natt ^^
TakkOisann.. Må nok gjøre det ja! God bedring!
Håper du fikk sove nåLille ville ikke sove.. Håper nå at han fortsatt sovet hvis jeg legger ham ned
Han sov fint en moten stund men så var han lysvåken frem til kvart på 1![]()
Fikk jo sove til slutt, men han holdt det gående til litt over kl 2..Håper du fikk sove nå
Ikke lett når de rangler sånnFikk jo sove til slutt, men han holdt det gående til litt over kl 2..
God morgenGod morgen forresten![]()
Nja, han føler min gamle døgnrytmeIkke lett når de rangler sånn![]()
HeheNja, han føler min gamle døgnrytmeSånn mer eller mindre
Sovet godt?
Som en SteinHehe![]()
Min å før jeg fikk barn men det er Jo mange år siden så jeg har jo en annen rytme nå
Nja. Helt OK . Har gruet meg til tannlegen. Du da?
HahaSom en Stein![]()
Følger jeg prøver å måtte En villaks igjen, sånn som han spreller
Du har time i dag?
Greit å få time på dagen daHaha![]()
Jepp :/ måtte ringe å bestille i dag :/ så skal inn kvart på 10![]()
Håper mini er enig i det :/ for han må jo bli med
Sikkert lurt det, selv om det er kjedelig å venteBle ikke mye ring på meg i dagbah.. Må til tannlegen når jeg hadde tenkt å kjøre. Å det blir sykt mye folk i løpet av dagen å det er jeg ikke så veldig glad i :/ så får heller vente til i morgen :/
Ja det var veldig greit hvertfall når tannen er vond. Å så slipper jeg å gå å grue meg så lenge :/Greit å få time på dagen da![]()
Vi får håpe han er samarbeidsvillig, ja - og ønsker deg lykke til hos tannlegen!
Var det vond tann?
Det er på ett kjøpesenterSikkert lurt det, selv om det er kjedelig å vente
Et det på kjøpesenter eller i sentrum?
Ja, nesten verre å Grue seg enn å gå..Ja det var veldig greit hvertfall når tannen er vond. Å så slipper jeg å gå å grue meg så lenge :/
Begynte på en rotfylling når jeg var gravid men han ville vente med å gjøre den helt ferdig til mini var født. Oppi alt det som har vert nå så har jeg helt glemt ut hele tannahelt til den i går begynte å gjøre sinnsykt vondt :/
Ja da kan jeg tenke meg det vil være mye folk der i dag..Det er på ett kjøpesenter![]()
Ja det er så.Ja, nesten verre å Grue seg enn å gå..
Akkurat - er så typisk at det skal skje opp og gjøre kjempevondt :/
Men greit å få det ferdig, da