hVA BLIR DET til middagSnart begynne på middagen daså får litt å gjøre der
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hVA BLIR DET til middagSnart begynne på middagen daså får litt å gjøre der
![]()
hehe typiskJepp, endelig snø! Sendte storebror ut for å leke med nabogården, tok ikke lange tid før de kom å spurte om å få komme inn. Svarte at dem kunne være ute å leke en stund først. Og hva gjorde de da? Gikk inn til naboen såklart!Makan! :O
Men nå skal vi ut alle 4. Tanken oss vogn og rattkjelke og gå bort på Låby
Der er det en bakke vet jeg
![]()
Nei, og nei. Desverre! Lurer på om de er veldig dyre forresten.. det må jeg sjekke ut!Da ligger det nok jahar dere ikke sånn pulk ? Eller kan låne en?
Pulk koster en del ja.Nei, og nei. Desverre! Lurer på om de er veldig dyre forresten.. det må jeg sjekke ut!
Søkte på pulk og fant ut at det kun er anbefalt fra 6 mnd alder. Er det pga at det er vanskelig å holde varmen i pulk? Vanskeligere enn vogn liksom? Hmm..Da ligger det nok jahar dere ikke sånn pulk ? Eller kan låne en?
Det blirSå flink du har vært![]()
Hvordan ser menyen ut? klar her også nå![]()
Høh. Jeg aner ikke jeg :/ trodde de var varme å hode. Nå skal det sies at jeg ikke kan gå på ski å dermed ikke har peiling heller :/Søkte på pulk og fant ut at det kun er anbefalt fra 6 mnd alder. Er det pga at det er vanskelig å holde varmen i pulk? Vanskeligere enn vogn liksom? Hmm..
Middelhavs marinert kalkunfilet med fløtegratinerte poteterhVA BLIR DET til middag?
Hva koster kjolene da? Er jo ikke det billigste merket, men ull holder jo lenge og kan brukes til evt søsken eller selges/gis bortyes hihi.
lyst på en kjole til merker jeg
Hehe, da ble det ekstra gaveJa det er herlig! Men oppdaga jo fort at det vi egentlig skulle kjøpt til storebror i julegave var akebrett! Det som stod i garasjen var ikke i noen særlig god stand.. Så nå tok mannen svipptur til sverige for å kjøpeSer ut til at snøen får ligge hele uka, og da må man jo ha akebrett!
Vi er heldige ja <3 så får det bare være litt vanskelig med amming og treg vektoppgangDet er at det er blitt tett i blodårer rundt forbi i morkaka. Som igjen kan da gi dårlig ernæring og sirkulasjon.. Hun hadde og lavt blodsukker.. Hadde føling andre dag på barsel mener de..
Storesøster var jo 3,8 og 51 cm og kom på termindato. Så vi tippa det samme på ho her om ikke mer, hun kjentes så veldig stor ut i bevegelsene sine..
Huff, ikke noe kjekt. Men vi får være glade for at alt har gått bra sånn sett![]()
Der var enda en maskin klær på. Kjøkkenet ryddet å oppvaskmaskinen tømt, sengene til de eldste barna er byttet på. Handle lappen skrevet og ukemenyen er klarprøve å slappe av litt nå men har ikke ro i kroppen
![]()
Tror det er pga fare for forfrysning/overoppheting og at de små ikke tåler belastningen på skjelettet og hodet..Søkte på pulk og fant ut at det kun er anbefalt fra 6 mnd alder. Er det pga at det er vanskelig å holde varmen i pulk? Vanskeligere enn vogn liksom? Hmm..
Hva blir det i dag?Snart begynne på middagen daså får litt å gjøre der
![]()
Ja. Men godt å ha det gjort åHjelpes som du holder på hehe![]()
Åh det er godt daHva blir det i dag?
Kylling tandoori skal vi ha![]()