Skravletråd

Snødde i går og i dag er det fint vintervær :)
Ja det er herlig! Men oppdaga jo fort at det vi egentlig skulle kjøpt til storebror i julegave var akebrett! Det som stod i garasjen var ikke i noen særlig god stand.. Så nå tok mannen svipptur til sverige for å kjøpe :D Ser ut til at snøen får ligge hele uka, og da må man jo ha akebrett!

Oi, hva er infarkter i morkaka?
Jeg fikk i svangerskapet høre at mini var helt på gjennomsnitt og sf målene var også på streken.
Men hadde forhøyet blodtrykk, så JM på barsel mente jeg muligens hadde hatt svangerskapsforgiftning selv om lege sa det ikke var det..
Mini hadde lav vekt og lavt blodsukker, så har antagelig ikke fått nok næring på slutten :( bra han kom når han kom :)

Det er at det er blitt tett i blodårer rundt forbi i morkaka. Som igjen kan da gi dårlig ernæring og sirkulasjon.. Hun hadde og lavt blodsukker.. Hadde føling andre dag på barsel mener de..
Storesøster var jo 3,8 og 51 cm og kom på termindato. Så vi tippa det samme på ho her om ikke mer, hun kjentes så veldig stor ut i bevegelsene sine..

Huff, ikke noe kjekt. Men vi får være glade for at alt har gått bra sånn sett :-)

Der var enda en maskin klær på. Kjøkkenet ryddet å oppvaskmaskinen tømt, sengene til de eldste barna er byttet på. Handle lappen skrevet og ukemenyen er klar :) prøve å slappe av litt nå men har ikke ro i kroppen :o

Åhhh er det kommet snø der også nå?
Snø her og:)
Jepp, endelig snø! Sendte storebror ut for å leke med nabogården, tok ikke lange tid før de kom å spurte om å få komme inn. Svarte at dem kunne være ute å leke en stund først. Og hva gjorde de da? Gikk inn til naboen såklart! :P Makan! :O :D Men nå skal vi ut alle 4. Tanken oss vogn og rattkjelke og gå bort på Låby :P Der er det en bakke vet jeg :)

Der var enda en maskin klær på. Kjøkkenet ryddet å oppvaskmaskinen tømt, sengene til de eldste barna er byttet på. Handle lappen skrevet og ukemenyen er klar :) prøve å slappe av litt nå men har ikke ro i kroppen :eek:
Så flink du har vært:)
Hvordan ser menyen ut? klar her også nå:)

Back
Topp