Håper det blir nok snø så vi kan akePlaner i dag da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper det blir nok snø så vi kan akePlaner i dag da?
Håpe detHåper det blir nok snø så vi kan akedere?
To heldresser og luerJa for den fra dere passer nå![]()
Mhm, så mye finthva har dere fra lillelam
?
Hihi, sånn det skal være når man er 2-3 årYes og storebror som griser mestSkittent i det vi kler på han omtrent
![]()
Hehe, ja kjenner meg igjen i denRart hvordan man alltid tenker man vil reise fra ryddig hus for da er det så greit å komme hjem...men det er like bomba hver gang og nå blir det vaffal gale når vi kommer hjem med all baggasje og pakker:O
Hvor mange uker nå?![]()
Den var over 1Uff når sovnet han?
Nesten samme som minVar 7 uker på fredagmen hun var bare 46 cm ved fødsel..
Nesten samme som min7 uker på fredag og 47 cm ved fødsel
![]()
De vokser raskt ja! Min ble målt på sykehuset to dager før han ble 6 uker og da var han 51,8 cmLurer veldig på hvor lang hun er nå.. Ser ut som hun har blitt "kjempe" lang..
De vokser raskt ja! Min ble målt på sykehuset to dager før han ble 6 uker og da var han 51,8 cm![]()
Da såVar 7 uker på fredagmen hun var bare 46 cm ved fødsel..
Uff det er litt sent! Fikk han mme og da?Den var over 1![]()
Da såDa var jenta mi 7 cm lenger ved fødsel hehe
![]()
Sant detBruker å bli sånn etter å ha vært på hytteturspes dere som er 4 stk
![]()
Ååh, skøyter er gøySå greit. Vi arvet også![]()
hehe her og
men lyst å ta Oliver J på skøyter merker jeg...men vet ikke om man får så små skøyter engang jeg![]()
åhh heldressene er så fine.To heldresser og luerhar noe mer i skapet, men det er for stort
![]()
Ja, blir ofte at vi ikke får rapet ordentlig når han ligger på siden :/Jahar amma liggende i natt og tror han blir verre av det.. Da sovner vi fra både minifom, raping og bæsjebleier
![]()