Skravletråd

Er snakk om at vi kan arve den til søstra hans. Minste det et blitt 7,så en stund siden den ble brukt :p

Enig- har balanse som selv Bambi kan overgå, lettere da å sitte på noe når det er så glatt :)
Så greit. Vi arvet også:)
hehe her og:P

men lyst å ta Oliver J på skøyter merker jeg...men vet ikke om man får så små skøyter engang jeg:P

Her sovna gutta igjen, men ikke jeg.. Hehe, dårlig gjort :P satt på ei maskin med klær og sitter nå med en kopp kaffe og ser Narnia :)

Hehe, er jo så gøy å kjøpe kjole til jenter :) fikk heldigvis mye ull her! Både store og små :D
Ja så mange fine:)
Veetu hva snuppa fikk make kjole som vi fikk av dere...men ble glad jeg for den var i str 68:D

Også fikk kjole fra lillelam:D

Det er også "normalen" i Frankrike - husker fremdeles at vennene mine trodde jeg var bak som absolutt ville ha salt; ene gangen hadde de det heller ikke på kinoen.

Men rart hva man blir vant til ble jo til at jeg endte opp med å spise og like den lite største versjonen ;)
Hihi ja man kan vel bli vant til det meste :P

God morgen alle :)

Håper alle har sovet godt - du vært vi, selv om kun 5timer. Vurdert å sove litt til etter at mating et overstått :P

Samtidig litt greit å ha litt alenetid.. Vi får se

God morgen! Har du bare sovet 5 timer? :o Da hadde jeg nok prøvd å sove litt til ja :P

Back
Topp