Vi har hatt juletorsk med mandelpoteter, sandefjordsmør og rotmosMiddag i dag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har hatt juletorsk med mandelpoteter, sandefjordsmør og rotmosMiddag i dag?
Her ligger gavene fremdeles i poser på gulvet.. Vasker du klærne før du legger de unna?Jes! Å rydda på plass alle klærne som lille fikk i julegaver som er alt for store. Har snart 3 hyller i skapet stappet med 62/68! Men det er jo helt topp! Snuppa sover så godt i vugga.. Så nå ble det en julebrus og pepperkaker..![]()
Det hørtes godt utVi har hatt juletorsk med mandelpoteter, sandefjordsmør og rotmos
koselig
åhh så deiligHalleluja!! Lillemor sovna på pappan sin (for en gangs skyld) , jeg har masse jeg burde ha gjort her hjemme... Men, det overser jeg og tappa i badekaret! Det har jeg savna så innmari disse ukene etter fødsel... Fantastisk!!!
ohh de så gode ut ja
såå braBle faktisk ganske fornøyd med stuen etter vi flytta om på tingnå kan det bare bygges rom bak sofaen
![]()
hvem av de da:?Haha ungene er ikke i stuen men jeg sitter her å ser istid. Haha den er fantastisk morsom selv etter å ha sett den så mange gangerhahaha
sosisser detdet er godt daTil lunsj hadde vi masse pålegg blant annet ribbe, medisterkake og julepølser (de bittesmå)
![]()
var veldig godtDet hørtes godt ut![]()
Engletissersosisser det![]()
Supergodtfort gjort! det hørtes godt ut med kakao![]()
hihi jasosisser det![]()
Har hørt at den er best jaja det kan jo godt være de er godevi hadde fisher price til storebror men liker denne mye bedre
![]()
hahaEngletisser![]()
gode dehihi ja![]()
Ja veldiggode de![]()
Litt av en lunsj det! Mye godtdet er godt daTil lunsj hadde vi masse pålegg blant annet ribbe, medisterkake og julepølser (de bittesmå)
![]()
Skjønner jeg godt!risgrøthadde så voldsom lunsj så tok det enkelt
![]()