så braBle faktisk ganske fornøyd med stuen etter vi flytta om på tingnå kan det bare bygges rom bak sofaen
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
så braBle faktisk ganske fornøyd med stuen etter vi flytta om på tingnå kan det bare bygges rom bak sofaen
![]()
Jeg Har sikret meg å har enda masse igjen heheåååååååååå popcorn!! her er det tomt![]()
hehe den er morsom jaHaha ungene er ikke i stuen men jeg sitter her å ser istid. Haha den er fantastisk morsom selv etter å ha sett den så mange gangerhahaha
Weeså deilig med en turvi har vært inne i hele dag.. har hatt besøk, men kjenner det hadde i grunn vært godt å gå litt ut og
men det må bli i morgen! er meldt snø
![]()
det er den beste desserten jeg vetJaså nå er all riskremen spist opp
søren å
haha svogeren til sambo er kokk å lager verdens beste
jums
Den stiller veldig høyt hos meg ådet er den beste desserten jeg vet![]()
uff men da må dere løpe ut å ake med en gangWeedet har de her å men skal vist regne bort før kl 12
men håper det får ligge
hihi det er braJeg Har sikret meg å har enda masse igjen hehe![]()
Jauff men da må dere løpe ut å ake med en gang![]()
Det er ett musthihi det er bramå kjøpe på mandag
![]()
Ja det hadde vært koseligJamen håper vi får beholde den
JaJa det hadde vært koselig![]()
Hehehåper du får gjort det
![]()
Så herligJed! Å rydda på plass alle klærne som lille fikk i julegaver som er alt for store. Har snart 3 hyller i skapet stappet med 62/68! Men det er jo helt topp! Snuppa sover så godt i vugga.. Så nå ble det en julebrus og pepperkaker..![]()
Så herlig![]()
![]()
![]()
Godt å h fått gjort noe![]()
Jeg ser film å fungerer vist vest som madrass![]()
neida.. men det er jo en grønnsakNeimen klarer jo ikke å stoppe
![]()
ååh? hva gjør han for det da? hmm..ikke brAÅ der fikk min kjære teite x sparken igjen... For andre gang i århåpløst