OidaÅ der fikk min kjære teite x sparken igjen... For andre gang i århåpløst
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
OidaÅ der fikk min kjære teite x sparken igjen... For andre gang i århåpløst
Så ny runde med tull med nav for deg da eller?Å der fikk min kjære teite x sparken igjen... For andre gang i århåpløst
Jepp.. Herlig.. Kan neppe være bedrifter her som vill ha han i intervju en gang lenger...Så ny runde med tull med nav for deg da eller?
JeppOida![]()
Rester fra jule middagenMiddag i dag?
Usj :/ nei, høres ikke ut som om han er årets ansatt, nei...Jepp.. Herlig.. Kan neppe være bedrifter her som vill ha han i intervju en gang lenger...
Hehe, kan ikke være spesielt sjenert neisyns du er superflink som holder ut
![]()
Kan jo håpe men det gjør det nok :/ får litt av nav daUsj :/ nei, høres ikke ut som om han er årets ansatt, nei...
Får håpe det slipper å gå utover betalingene til deg
Bra det da - men typisk at det må tulle seg til..Kan jo håpe men det gjør det nok :/ får litt av nav da
Brukte visst litt mye mel så de bli litt tørre :/ men helt greie på smak og med kakao til ble det braHihi bra dagode?
Vi tenkte å kjøpe den, men vi arva 2 stk, så vi tenkte å prøve de førstOkvi har babybjørn
Vet ikke.. Kanskje julepølseMiddag i dag?
Dere?Middag i dag?
Hva har han gjort?Å der fikk min kjære teite x sparken igjen... For andre gang i århåpløst
Ja.. Men begynner å bli vandt med det.. Å det er ille egentligBra det da - men typisk at det må tulle seg til..
Nei si det.. Trodde ikke det var så vanskelig å lage pizza jeg men.. Tydeligvis .. OppgittHva har han gjort?
Hehe, kan vel være en utfordring detNei si det.. Trodde ikke det var så vanskelig å lage pizza jeg men.. Tydeligvis .. Oppgitt
Hehe muligensHehe, kan vel være en utfordring det![]()