Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TihiPerfekthaha..
Julenissen 2 blir det vistNoe dere skal se på i kveld da?
Hmmm ikke settJulenissen 2 blir det vist![]()
Ja :/ men det er bedre enn hull i tennenenei det er tvilsomt hehe. men kjipt å bli syk da
Ikke vi heller så må se om det er noeHmmm ikke sett![]()
Smaken er som baken
sant nokJa :/ men det er bedre enn hull i tennene![]()
åh hva som skal byttes plass da? mye eller bare litt?I morgen blir det vis ommøblering :/ sambo kribler i kroppen å vill fikse stuajeg å egentlig
![]()
Huff, såpass! Her var det i flere omganger, men den første var ille nok. Sticky og mørkegrønt
Sovet igjen nå
så bra. hvordan sov hun da?Håper tuppa sover like godt i natt som natt til i dagbortsett fra at hun fortsatt snørrer og hoster da. Men hun sov veldig godt likevel
![]()
Hehe det tenkte jeg akkurat påKanskje poppe popkorn i kveld : D
Alt :/ vi har nå sofaen der rommet til mini skal være. Å vi er begge nysgjerrige på hvordan det blir her daåh hva som skal byttes plass da? mye eller bare litt?
hjemme alene 3 står på herNoe dere skal se på i kveld da?
Haha herligtantebarnet så på meg med store øyne i sted...jeg trodde ikke du hadde plass til så mye i den lille magen din synnøvehaha
Håper detHåper tuppa sover like godt i natt som natt til i dagbortsett fra at hun fortsatt snørrer og hoster da. Men hun sov veldig godt likevel
![]()