Skravletråd

Ble sittende i sofan etter amming og klarte ikke legge henne i senga igjen. Satt i over en time å bare så på den lille babyen min og tårene trilla for de som har mista sin lille. River langt inni hjertet...
Var litt samme reaksjon - men når han våknet fikk jeg litt pludring og smil før ham leverte fra deg en salig bæsjebleie; måtte smile litt da :)

men da var det hytta her....

Ønsker alle dere fantastiske damer en strålende julaften med deres søte små og deres familie i morgen!:D

Kose dere masse og pass på hverandre:)

Smask og stor juleklem herfra;):D

Takk det samme :D

Her ble planen litt endret for vi gikk grøt på besøk hehe :) så da ble det pizza til middag i stedet.

Men så må jeg jo ha grøt til riskremen så jeg satte på en runde og satte plata på 1, hadde store planer om å røre i den, men det forsvant 100% fra mitt hode.. Hehe.. Havnet i sofaen med ei på puppen mens de to andre små pynta juletre. Jeg må lage en ny runde for å si det sånn.... Kom ikke på den før mannen spurte om den og da var den god og svart nederst :P

Her ble planen litt endret for vi gikk grøt på besøk hehe :) så da ble det pizza til middag i stedet.

Men så må jeg jo ha grøt til riskremen så jeg satte på en runde og satte plata på 1, hadde store planer om å røre i den, men det forsvant 100% fra mitt hode.. Hehe.. Havnet i sofaen med ei på puppen mens de to andre små pynta juletre. Jeg må lage en ny runde for å si det sånn.... Kom ikke på den før mannen spurte om den og da var den god og svart nederst :P
Her ble det hamburger - skal lage grøt etterpå, men huset skal ryddes først..

I dag har mini vært som vanlig igjen, og det har vært så deilig:) i tillegg tror jeg hun har tatt igjen søvn for de to siste dagene, sovet hele dagen omtrent:o
Min snille gode kusine kom å hjalp meg i dag, så jeg kom til slutt i mål med så og si alt, utenom husvask. Det driter vi litt i tror jeg. Effektiv dag, rolig kveld. Og mini har sovet et par timer i armene mine i kveld<3

Indeed

Vår glad det ikke vært noen som ventet på tur når jeg hadde byttet bleie - kunne jo at ut Simon det vært vi som har grisa sånn :O

Usj.. Skjønner ikke at folk går fra doen sånn! Ikke trekke opp en gang, fysj..

I dag har mini vært som vanlig igjen, og det har vært så deilig:) i tillegg tror jeg hun har tatt igjen søvn for de to siste dagene, sovet hele dagen omtrent:o
Min snille gode kusine kom å hjalp meg i dag, så jeg kom til slutt i mål med så og si alt, utenom husvask. Det driter vi litt i tror jeg. Effektiv dag, rolig kveld. Og mini har sovet et par timer i armene mine i kveld<3
Har det vært noe spesielt? Bra hun er i bedre form og ar du har god hjelp :)

Back
Topp