Sender sambo på matbutikken jeg![]()
Koselig med grøt og pynting av treikke juletre her.. Kanskje når tassen blir større
![]()
Hihi ja, sikkert
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sender sambo på matbutikken jeg![]()
Koselig med grøt og pynting av treikke juletre her.. Kanskje når tassen blir større
![]()
Hehehe er ikke så lett daI Bhg måtte de henge alle julekulene helt øverst i treet for han greide ikke la de være i fred![]()
Ikke jeg heller![]()
Grøt! Og lager ekstra så det er nok til å lage riskremenHva skal dere ha til middag i dag?
Her blir det rester fra spagetti lasagnen![]()
Det er det så absoluttVar vanskelig og sovne igjen etter å lese sånt. Blir liggende å se på vesla som sov så søtt. Livet er så uforutsigbart og alt kan bli snudd på hodet så fort :/
Så deiligGrøt! Og lager ekstra så det er nok til å lage riskremen![]()
Det er planen her ogGrøt! Og lager ekstra så det er nok til å lage riskremen![]()
Er litt irrasjonelt egentlig - det endrer jo ikke stort å se på dem, men likevel :/Ble det samme her.. Klarte ikke legge han fra meg![]()
Var så klart alternativ 2...ikke trukket opp etter seg heller ...
Typisk... Er på et mindre handlesenter og de har kun 3 toalett, derav et med mulighet til stellerom - også handicaptoalett. Har nå stått og ventet i 10min og ingen kommer ut.
Håper så inderlig at det er noen andre som har med baby og bytter bleie/ammer enn at noen er skikkelig dårlig i magen og at man kommer til stinkende /tilgriset toalett...
men da var det hytta her....
Ønsker alle dere fantastiske damer en strålende julaften med deres søte små og deres familie i morgen!
Kose dere masse og pass på hverandre![]()
Smask og stor juleklem herfra![]()
God morgen![]()
Fikk ikke sove etter at jeg leste innlegget om Nicolas :/ ble liggende og se på plutten, som om det skulle kunne beskytte ham ><
Uff :/Drassa meg lillemor, storesøster og min noe kranke far bort på senteret her.. Måtte handle gave til mannen, og handle noen småting .. Lillemor var våken hele 3 timer, og vrælte mens vi gikk hjem.. Seriøst hylgrining... Overtrøtt much? Trilla vogna over dørstokken her hjemme... Slokna som ett lys... Storesøster tyter i ett sett, det er seriøst ALDRI stilt. Og fattern er en gammel mann som klager og okker en del. Er så sliten i hjernen og ørene mine...![]()
nå er det bra mannen tar juleferie så får han ta seg av disse to nellikene mens jeg får ta lillemor og prøve å komme i mål til i morgen...