Skravletråd

Nope.. Besøket var forsinka, uten å gi beskjed. Der gikk det en time hvor jeg glatt hadde sovet. Så ble de ganske lenge, koselig det altså ikke noe å si på det. Så var det å få bada begge kidsa, legge storesøster og rigge seg til i sofan for puppebonansa med lillemor. Duppa 10 min her tidligere men thats it. Nå er lillemor klin våken og puppene tomme... I give up!
Huff så slitsomt:/
Skjønner at jeg har det som en drøm denne gangen!
Hvordan var det med storesøster? På samme måte?
Har du nok melk?

Sender en god klem til alle søte slitne mødre:)
Dere er super flinke.
Delamme, fullamme, kun mme. Samme det, dere er gode og verdens beste mødre for deres barn.
Det er barna som er i sentrum, og samme søren om man da gir mme eller mm. Barna skal være fornøyde.
Så ingen nederlag om man ikke fullammer!
Hver stolte!
Og husk hvil når dere kan.
Be familie og venner om hjelp!

God klem alle sammen!<3

Og husk leker som ligger strødd regnes ikke som rot! Det har jeg funnet ut av her:) :P
Så egentlig er det ganske ryddig her nå;)

Huff så slitsomt:/
Skjønner at jeg har det som en drøm denne gangen!
Hvordan var det med storesøster? På samme måte?
Har du nok melk?

Storesøster ble flaskebarn rimelig fort, men der var det trøbbel med amming fra dag 1.

Nei, man kan jo spekulere. Men i går kveld gav jeg en flaske mme.. Så i natt har vi sover så veldig godt og lenge! Så nå er vi klare for håndballturnering med storesøster!
Men virker som det er greit på dagtid men så sitter vi hele ettermiddagen og kvelden.. Slitsomt for både meg og puppene.. Men blir det for gale får hun en flaske..

Storesøster ble flaskebarn rimelig fort, men der var det trøbbel med amming fra dag 1.

Nei, man kan jo spekulere. Men i går kveld gav jeg en flaske mme.. Så i natt har vi sover så veldig godt og lenge! Så nå er vi klare for håndballturnering med storesøster!
Men virker som det er greit på dagtid men så sitter vi hele ettermiddagen og kvelden.. Slitsomt for både meg og puppene.. Men blir det for gale får hun en flaske..

ok skjønner. betennelser og slikt?
her har jeg vært heldig begge ganger.
var kun en liten periode med Oliver J. vi gav mme pga . han la på seg så lite....da gav vi hipp. var vel i 1mnds tid.

aldri hatt noe betennelser eller noe...

Snuppa legger godt på seg og virker tilfreds.

håndball ja...
her får jeg ikke sett...bahhh

var jo egenlig åpen gård på oss i dag , men pga helt grusomt vær blir det visst leos lekeland har mannen og kompis avtalt her nå...
usj, jaja...
og det midt i håndballen....møkk

ok skjønner. betennelser og slikt?
her har jeg vært heldig begge ganger.
var kun en liten periode med Oliver J. vi gav mme pga . han la på seg så lite....da gav vi hipp. var vel i 1mnds tid.

aldri hatt noe betennelser eller noe...

Snuppa legger godt på seg og virker tilfreds.

håndball ja...
her får jeg ikke sett...bahhh

Har ikke hatt betennelser nei... Litt tendens til tette melkeganger men tar jeg det med en gang går det fint..
Hun legger veldig godt på seg her og så mat får hun.. Men den der evige styringa på kvelden.. Orker det bare ikke. Lyst å kose meg med babyen min jeg..

Har ikke hatt betennelser nei... Litt tendens til tette melkeganger men tar jeg det med en gang går det fint..
Hun legger veldig godt på seg her og så mat får hun.. Men den der evige styringa på kvelden.. Orker det bare ikke. Lyst å kose meg med babyen min jeg..
Det skjønner jeg godt du har lyst til.
Kan du ikke gi mme fast på kvelden da:)?

var jo egenlig åpen gård på oss i dag , men pga helt grusomt vær blir det visst leos lekeland har mannen og kompis avtalt her nå...
usj, jaja...
og det midt i håndballen....møkk
Har dere så dårlig vær i dag?

Ååå jeg hadde blitt irritert hvis sambo la planer midt i håndballfinalen...

Det er marengsbunn med hakkede mandler også Daim i isen, mer vet jeg ikke:p skal få oppskrift, har bare glemt det siden hun alltid lager den. Hehe. Men er syykt god:D laget den i alle år.
Åh mammaen min laget også daim iskake :) :)

Jeg og lille har vært alene fra i går kveld til i dag ettermiddag:) mannen var på fest, og vi snakket om det på kvelden med svigermor og svigerinne hvor dårlig det var at man ikke sa ifra om man ikke kom hjem (det har skjedd noen ganger). Gjett hvem som våknet i dag uten mann hjemme:p han er litt unnskyldt da. Han sov hos moren, hadde mista tlf og svigerfar sendte meld til feil nr og svigermor sendte med iMessage. Ergo jeg fikk først meld når jeg skrudde på nett:p var rimelig sur frem til jeg fikk forklaring. I tillegg var han ydmyk og lei for det, det hjelper veldig:p

Hoho da hadde jeg og vært sint :p Men skjønner jo om han hadde mista tlf og de sendte til feil nr og alt det der hehe :)

Bå er jeg lei :( enda en kveld /natt med amming fra kl 6 til 02.30 med bare korte pauser :(
Virker jo ikke som jeg klarer å få opp produksjonen igjen :(
I dag blir det hvertfall kjøpt inn flasker og mme. For å prøve å se om han blir mer fornøyd da. Altså amme frem til 23 å vis han ikke ser ut til å sovne slik han noen ganger gjør da så får han litt mme.
Orker bare ikke dette :(

Nei uff det hørtes veldig slitsomt ut :( Må jo bare gi mme! Må ikke slite deg helt ut!!

Oki, syns det var mye hvis det var rett etter amming ;) (ift meg ihvertfall)
Kan prøve neste gang etter amming, men tviler at det gir så mye da. Han gir seg stort sett etter 10min og da høres det ut som han sutter på tomgang :/

Back
Topp