latte damenHei! God morgenåh så deilig
kun latte her foreløpig men må få meg noe mat snart
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
latte damenHei! God morgenåh så deilig
kun latte her foreløpig men må få meg noe mat snart
![]()
God helgGod morgen og god helg![]()
jaaaaaaSiste helgen før jul![]()
ååhh søøøtSer askesort med tuppaden nye Disney sin
den er like fin hver gang
![]()
nammeHavregrøt med eple og kanel. Nam nam![]()
Fikk besøkTakk det samme! Har dere noen planer?
Har tenkt tanken vi ogJa det er sant! Oi oi! Fant ut at vi kanskje bør ut å levere litt gaver i helgen![]()
Det var vel populært?Her har vi vært på en liten roadtrip og innom kjøpesenteret for å hilse på nissen![]()
Ikke santDet blir nok populært! Lillegutt sover fremdeles i sin, han er veldig glad i denHan sparker alltid dyna av så da er det greit med ullpysj og pose så han ikke fryser
![]()
Ikke santåh det er så herlig! husker det veldig godt fra jeg selv var liten![]()
Mannen har invitert til førjulslunsj her i dag... Ungen bare griner... Nå triller jeg vogn i stua, å har just bedd mannen om å få ræva si utav sofan å ordne klart til de kommer. Er så forbanna at det klikker snart...
Det er hvertfall ikke feil daIkke dårlig! Her sto hun ikke opp før 11!![]()
![]()
Vi har kjøpt inn 3 stk, da det er greit å ha når det skjer bleietrøbbelIkke santslike poser er så godt å ha
nå pleier jeg å pakke han inn i teppe men det flyr jo fort av
så gleder meg til å få denne
![]()
Hennes synkerGodt han er bedre. henne da?
Så bra de vil til faren
Mange igjen da?
Ja jeg må nok å ha flere etterhvertVi har kjøpt inn 3 stk, da det er greit å ha når det skjer bleietrøbbel![]()
håper din trives like godt i den![]()
Høres lurt ut det jaJa jeg må nok å ha flere etterhvertmen lurer på om svigermor snakket om å kjøpe til jul
så venter å ser litt å tar Evt noen på salg i januar
![]()
veldigDet var vel populært?![]()
Så flottHennes synkerikke vert over 39 siden morgenen i går
heldigvis
Nei nå mangler vi bare 1å det er bare penger
![]()