Mye flere bleier enn normalt ja. Heldigvis ikke noe sår.
Det var godt at han ikke var blitt det. Nei, det er litt de skal igjennom disse små..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mye flere bleier enn normalt ja. Heldigvis ikke noe sår.
Uff ja stakarsDet var godt at han ikke var blitt det. Nei, det er litt de skal igjennom disse små..
Hehe ikke santSist fødsel var nesten bare gøy så får jeg reprise på den så kan jeg godt
Ja, blir irritert...men men...jeg vet det må være regler...og jeg skjønner at ikke alle er like spreke i den alderen..men at et tall skal avgjøre det når vi har alt annet på stell...hus, økonomi etc etc...da blir jeg litt grinete kjenner jeg...
StakarsGråter enda :/ jeg legger meg, ga gubben tips om sukkervann, men han forkastet det. Jaja. God natt!
TakkStakarshåper dere får en god natt likevel
![]()
Så braTakkhar i ørepropper jeg, så skal få tatt igjen litt.. I morgen har jeg fått trillepike så babyen får kanskje ristet ut litt luft
imens jeg er hjemme og gjør noe.. Husarbeid sikkert
natta!
Håper du får sovet litt! Høres fryktelig slitsomt utGråter enda :/ jeg legger meg, ga gubben tips om sukkervann, men han forkastet det. Jaja. God natt!
Ja!! Hjelpes så spennende det varWeeeeee finale![]()
HeiSliiiiiten
Aktiv dag, ligger nå og sløver på sofaen (brukes som smokk av liten en med suttebehov)
Har en fin fredag dere da?
Han vil helst henge på meg ja :/ slitsomt. Bare jeg som får bære, fiser som bare det stakars å skal bare kose på puppen :/
Takkhar i ørepropper jeg, så skal få tatt igjen litt.. I morgen har jeg fått trillepike så babyen får kanskje ristet ut litt luft
imens jeg er hjemme og gjør noe.. Husarbeid sikkert
natta!
Han sovnet kl 11Uffhåper det blir bra snart så dere får slappet av litt
Det var farligJa!! Hjelpes så spennende det var![]()
Hun er en bekjent av noen snekkere som har jobbet hos ossIngenting er bedre enn dethvor fant du henne?
Uff da?Fyttekatta for ei natt.....:-(