Det skjønner jeg jaHeiaså deilig å være hjemme fra sykehuset! Selv om jeg savner vekta :/ var så greit å vite nøyaktig hvor mye tassen spiser
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det skjønner jeg jaHeiaså deilig å være hjemme fra sykehuset! Selv om jeg savner vekta :/ var så greit å vite nøyaktig hvor mye tassen spiser
![]()
Ja, går braDet skjønner jeg jaBra med dere?
skjønner det er godt å være hjemme.Heiaså deilig å være hjemme fra sykehuset! Selv om jeg savner vekta :/ var så greit å vite nøyaktig hvor mye tassen spiser
![]()

Ja, går braspent på ny veiing på mandag da.. Vi ammer mye og gulper mye
![]()
veldig raskt og enkelt da...og godt ikke minstJa veldigLager alltid sånn om det bare er til meg
![]()
3225 på sykehuset sin vekt (antagelig litt mer på helsestasjonen sin) .. Men har vokst 5 cm i lengde :O skal gi kun pupp fram til mandag og så veie på nytt og se. Fått noen instrukser for å få han til å spise merskjønner det er godt å være hjemme.
hva veide han når dere reiste hjem da?
gir du mme nå?
samme herIkke veldig mye akkurat nå om dagen, men liker det godt![]()
oohh namme , hva sjokkispotetgull, sjokkis og julebrus her![]()
ammer ofte nå da?3225 på sykehuset sin vekt (antagelig litt mer på helsestasjonen sin) .. Men har vokst 5 cm i lengde :O skal gi kun pupp fram til mandag og så veie på nytt og se. Fått noen instrukser for å få han til å spise mer![]()
Melkesjokolade med jappoohh namme , hva sjokkis
Ja men må bruke de som heter lettkokte havregrynveldig raskt og enkelt da...og godt ikke minst
3225.. Men vi er optimistiskeSkjønner det jaHva veier han nå?
Samme intervall egentlig, men må stimulere han til å drikke mer effektivt. Bytte pupp og opp og rape sånn at han ikke sovner eller bare sutterammer ofte nå da?
håpe han har gått opp greit til mandag =)
ja okei.Ja men må bruke de som heter lettkokte havregryn![]()
ahaSamme intervall egentlig, men må stimulere han til å drikke mer effektivt. Bytte pupp og opp og rape sånn at han ikke sovner eller bare sutter![]()
Da ble det jammen NAN likevelahaskjønner
håpe det gjør suksess
![]()
Åå nammenammarsipagris og stratos her
![]()
så godt han er sultenDa ble det jammen NAN likevelspiste tom begge puppene og var fremdeles sulten
så der ser ut som apetitten øker <3