i dag har jeg kjøpt noen julestrømper til hund...hadde glemt de julegavene heheFått på oppvaskmaskin og hatt hunden ute i hagen, utrolig at det føles som en stor greieSånn er det med baby limt på puppen hele dagen
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
i dag har jeg kjøpt noen julestrømper til hund...hadde glemt de julegavene heheFått på oppvaskmaskin og hatt hunden ute i hagen, utrolig at det føles som en stor greieSånn er det med baby limt på puppen hele dagen
![]()
feire med oss da på hytta hihiNoes.. Vil ha mer snø jeg - og helst en hvit jul ^-^
fikk du hentet?Skal hente 4 pakkerVet ikke om jeg kan ta alle i dag altså.. Tror den ene er stor :/
så kjekt å ha printerNy printer igår så nå blir det printing. Søskenbilder fra fotografering og takkekort![]()
trode jeg var det...men hadde glemt gaver til dyra hehe.Ferdig med julehandelen da?
fint det var
så flott daVi er ute på tur og plutt soverhar utfordret meg selv til å gå minst en halvtime hvert dag ^-^
åhhh heldigSnart kurt nilsen julekonsert! Ååååh som jeg gleder meg![]()
jaaaaa weeeeSpennende![]()
hehe...det har de hatt her i barnehagen også...Teite meg. Var på kiwi og ønsket lettvint middag, og så at Toro grøt var billig. Kjøpte det og kom i bhg og kom på at de har jo hatt grøtfest i dag*klask i panna* møtte pappa på vei hjem da, og han ba oss på spagetti og kjøttdeig
![]()
håper det daJobben jeg søkte på gikk til venninna miså har et øøøørlite håp om at kanskje hun vil ha min jobb i stede
hehe.
ååhhh så flott5390 var hun i dag![]()
julegaver til hund + katt heheHva ble det?![]()
godt å høreFerdig ja, alt fint!![]()
så da må vi bare slå de igjen hihiAha kult![]()
det er jo kjempe braHun var 5390g i dag, opp ganske nøyaktig 1,5 kg på 6 uker. Ikke verst det![]()
vi skulle ha fiskemiddag,men endte med kyllingwokMiddag i dag?
Hihi nei, hadde ikke holdt her om jeg ikke måtte ut for å hente i bhgSpørs bare om jeg klarer å holde det i mer enn noen dager![]()
salt herVarierer, men oftest noe med paprika![]()