Spørs bare om jeg klarer å holde det i mer enn noen dagerIkke verst det da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spørs bare om jeg klarer å holde det i mer enn noen dagerIkke verst det da![]()
Varierer, men oftest noe med paprikaMå si jeg gleder meg veldig til å spise potetgull senere siden jeg fant min favoritthvilken er din favoritt??
okei får nok mld om ikke lenge daFikk en sms tror jeg? Nå kan du gå inn på altinn osv.. Så må faren også godta navnet og vi fikk brev i postkassa dagen etter med fødselsattest![]()
Ja han er en søtinghehe så søtt![]()
hihi ja..gøy tidawww jaHer også!!
gjorde det sikkert med guttungen og da kanskjeJeg gjorde det på altinn med lillegutt i alle fall.. Han er 19 mnd nå![]()
dukket den opp?finner ikke kodebrikka!
regn og 8,5grad her i dagOi så grått det er i dagHelt tåkete omtrent.. Meldt vår til helgen, hehe.. 8 grader eller noe
![]()
typiskfy søren. vi tar annenhver nattOg de siste nettene jeg har hatt har det vært skriking og bæljing, men når samboeren min har hatt natta så sover hun sååå søtt
vi legger henne sammen før en av oss legger seg så rutinene er de samme hver gang. i natt sovnet hun like etter meg, dvs rundt kl 22 og var våken EN gang for mat før hun sov videre til kl 08
I natt er det min natt..
lenge har de stått da?Rosene mine står så fint ennåUtrolig.. De pleier daue fort
![]()
velkommen i klubbenFår straks besøk. Kjøkkenet er helt bomba, men kommer ingen vei med lille trulte som ligger å sover på brystet.. Eneste plassen hun sovet godt og uten å presse seg rød i toppen.
hvordan lager du det.Neeeei skal jeg se om jeg rekker å lage micro-havregrøt før snuppa setter i gang sirenen da tro![]()
okei natt her ogsåGod morgen
Sovet godt vi, selv om vi legger oss Sent.
Dere da?
testet de ut ulike?hm er om brettspill på god morgen norge, spennende![]()
ikke sett det på butikken engang...ka alder er det for da?Årets brettspill for barn var dette, noen som har prøvd da?
![]()