Aha kultohh yess vi har jo slått de alt ...er jo romania.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aha kultohh yess vi har jo slått de alt ...er jo romania.
Kos deg!Snart kurt nilsen julekonsert! Ååååh som jeg gleder meg![]()
Hehe! Det blir sikkert kos på besøk da!Teite meg. Var på kiwi og ønsket lettvint middag, og så at Toro grøt var billig. Kjøpte det og kom i bhg og kom på at de har jo hatt grøtfest i dag*klask i panna* møtte pappa på vei hjem da, og han ba oss på spagetti og kjøttdeig
![]()
Ikke verst det daVi er ute på tur og plutt soverhar utfordret meg selv til å gå minst en halvtime hvert dag ^-^
Uffda! Er det noen sjans for det da tror du?Jobben jeg søkte på gikk til venninna miså har et øøøørlite håp om at kanskje hun vil ha min jobb i stede
hehe.
Hehe haNei, var nok bare utgjort at det skulle bli mindre etter jeg gav den ene flasken... Bare så jeg kan bekymre meg enda litt mer ...![]()
Det er jo kjempe braHun var 5390g i dag, opp ganske nøyaktig 1,5 kg på 6 uker. Ikke verst det![]()
Den blødde jeg på hele tiden :/ håper du slipper detjepp
Gode gammle dager hahahahehe sendte og inn med post med eldste![]()
Det er en kjekk faseJa så kosSkal bli gøy når man kan snakke skikkelig med han...kommer nye ord hver dag nå
![]()
Ja veldig braDet er jo kjempe bra![]()
Hvordan har det gått i dag?Det er en kjekk fase![]()
Haha - er enig med din prioriteringDet ble ingen av dem i dagjeg prioriterte potetgull hehe..
hun var litt urolig så da sto det mellom å kjøpe potetgull (eneste butikken her de har det jeg liker best!) eller hente pakke og det var kø på posten så da ble det potetgull
![]()
Hehe fnisHaha - er enig med din prioritering![]()
Vokser fint5390 var hun i dag![]()