TakkåååGod bedring!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkåååGod bedring!
Det må duKultkanskje jeg må somle meg til å lage en gang
![]()
2 nattaser og en heldress til tobbentil hvem?hihi
Åh det er å namme Dadigg...lager meg pizza her hihi
Nei i går hadde han ikke noe. I natt begynte den stygge hosten å så kom feberen :/ men håper han er bedre i morgenhadde hann så høy feber i går og? håpe han snart er frisk
Så braJaNesten hele veien
ooh nam det skal vi ha i morgen.spaghetti og kjøttsaus![]()
hehe nei..ikke så vanskelig å høre det, nei![]()
blir litt for styretehehe nei.. veldig forståelig![]()
litt av hvert da.2 nattaser og en heldress til tobben
Bøyle til mellomste
Og 2 thightser , en svart kjole til meg som er ammevennlig ( takk å lov for at den rakk frem innen begravelsen) å en bestefars genser![]()
veldig...med masse pepperoniÅh det er å namme Da![]()
håpe han sover greot i natt daNei i går hadde han ikke noe. I natt begynte den stygge hosten å så kom feberen :/ men håper han er bedre i morgenfått paracette å sover godt nå
![]()
Koseligja her inviterer vi så de får vært med
Nei Zzzzzzzzikke jeg heller gitt
Veldig poppis blant de småooh nam det skal vi ha i morgen.![]()
ja er viktig og best sånn hihiKoselig![]()
nei, babytiden kan også være tøff. spesielt med en til i tett alderSyns mini har vært litt urolig i dag, og sovet utrolig mye mindre enn hun pleier. Hadde for få armer på ettermiddagen i dag, det er slitsomtstorebror skulle stelles og jeg fløy imellom hylende baby og han. Kjenner det er godt mannen kommer hjem for juleferie på torsdag og blir hjemme til over nyttår. Må ærlig innrømme at jeg ikke er så innmari glad i den babytiden som alle sier man må nyte.
trøtt selvNei Zzzzzzzz