Skravletråd

Er litt sur på Babyshop nå. Bestilte vognbag 17.11, fikk nesten garantert at bagen skulle være klar til henting i løpet av 2 uker. I verste fall 3 uker. Idag er det 4 uker siden jeg bestilte! Ringte og purret 3 uker etter bestilling (forrige tirsdag) og da lovte de at den skulle være klar senest fredag, men antakeligvis før fredag. Fredag kom, hørte ikke noe, så ringte likesågodt inn igjen og nei. Ingen bag. De ble litt flaue og sa at hun som har ansvar for Emmaljunga skulle få beskjed om å "ordne dette". Og de syntes det hadde tatt lang tid ja.

Seriøst!! Kunne tenkt meg bagen nå! Hvis de drøyer for mye synes jeg at jeg kunne fått avslag i prisen, jeg har betalt nesten 3000kr for bagen og forventer litt kundeservice, ikke at de lyver om når den skal komme hele tiden... innen to uker, innen tre uker, innen fredag. Hva er neste, innen 2016? ;)

Går fort til neste tirsdag (og da er det 5 uker siden!!) er bare 3 dager til helg så..
Håper jeg får en tlf fra dem idag...

Åhh nei...så kjipt. Guri da hadde ikke jeg klart å være høflig lenger på tlf! Det er utrolig dårlig kundeservice.
Jeg har god erfaring med de selv.

Du vet du er småbarnsmor i sorg å ammetåke når du forsover deg. Tar dermed å vekker unger , finner klær i en fart får i de (2) mat å løpet opp til han eldste som er syk med noe å drikke. Får de to andre i bilen å får omsider levert mellomste på skolen.

Uten bh, nattas full i pingviner, håret er ikke fikset å har enda ikke fått vert på do selv :eek:
Guri jeg er glad for at de har sånn plass man bare slipper barna av :eek: å at det var mørkt :p
hehe du var sikkert så skjønn atte:D

Idag blir det til sykehuset å se mormor :( sambo har heldigvis tatt fri fra jobb fra kl 12 sånn at jeg kan få sett henne <3
Han må passe tobben å syke eldstemann. Heldigvis er det bare hoste å allerede på bedringens vei

Så koselig..
her er også vennersom kommer...
noen helt fra kina...hehe..ikke kun for nyttårsaften altså...men de er her i julen...og de har en sønn som er 4 mnd eldre enn Oliver J.
Så kommer annet vennepar med 3 barn, 1 år, 4år og 7år
Så koselig med besøk langveis fra:)
Her har vi en gutt hver født samme år, også har jo vi fått mini nå da:) eneste som var dumt i fjor var at de inviterte så sent, så når vi skulle komme skulle gutten vår legge seg:o syns det var litt dårlig planlegging.

Idag blir det til sykehuset å se mormor :( sambo har heldigvis tatt fri fra jobb fra kl 12 sånn at jeg kan få sett henne <3
Han må passe tobben å syke eldstemann. Heldigvis er det bare hoste å allerede på bedringens vei
Så godt du får se henne<3

Så koselig med besøk langveis fra:)
Her har vi en gutt hver født samme år, også har jo vi fått mini nå da:) eneste som var dumt i fjor var at de inviterte så sent, så når vi skulle komme skulle gutten vår legge seg:eek: syns det var litt dårlig planlegging.
ja kompis av mannen som er sammen med en fra Macou(om det staves sånn).

det var dårlig planlegging ja...

Back
Topp